RobbieWilliams_MaksimirBritanski princ pop glazbe, Robbie Williams, sinoć je po prvi puta stao pred hrvatske obožavatelje i njihove goste. Njih 40-ak tisuća ni iznenadna promjena godišnjih doba iz ljeta u jesen opranu kišom praćenu grmljavinom nije spriječila da punih srca uživaju u dvostanom spektaklu istinske pop zvijezde.

Robbie Williams, u mnogočemu kontroverzni britanski glazbenik, mnogo je puta tijekom svoje bogate karijere koja je započela razlazom grupe Take That, dokazao da je izuzetan momak, jer rijetki su oni koji se iz kokainskog pakla okupanog alkoholom uspiju uzdići do zvijezde i poput neponovljivog Robbiea Williamsa uzeti krunu, kako i sugerira naziv njegove aktualne turneje koja ga je i dovela u Zagreb. A Zagreb ga je pozdravio sa salvama oduševljenja točno u 21:00 prkoseći upornim kapima kiše koje su se nemilosrdno sručile na dio grada na kojemu se nalazi maksimirski stadion. Karizmatična britanska pop zvijezda svoj spektakl na impozantnoj 20 m visokoj pozornici urešenoj različitim inačicama svoje biste koje preuzimaju značajni dio scenske ekspresije započinje sa „Let Me Entertain You“ i publiku trenutno baca u euforiju koja raste iz minute u minutu i gotovo opipljivo se provlači svakom sljedećeom pjesmom. Kisnula je publika, kisnuo je do kože i Robbie plešući na pozornici, no nije skidao smješak s lica, a njegove vokalne varijacije kao i kvaliteta zvuka na stadionu bile su besprijekorne.

Pitko i rasplesano, uzduž i poprijeko impozantne bine vodio je Robbie publiku kroz „Moonsoon“, „Not Like Others“ i „Kids“ do „Strong“ kada je iz publike dozvao Maju koja mu se uzbuđeno ga grlići pridružila u zavodljivoj koreografiji. Mnogo puta tijekom nastupa Robbie se zapitao zašto ranije nije bio u Hrvatskoj pred ovako izvanredno raspoloženom publikom, zbijao šale i za razliku od mnogih glazbenih zvijezda i zvjezdica se izuzetno trudio komunicirati sa licima iz publike, osjetiti bilo onih koji su ga glasno i predano pratili u „Bodies“, „Come Undone“ te akustičnom miksu presjeka povijesti britanske glazbe od Take That do Beatlesa, od Queen do Oasis. Oduševljen je bio Robbie reakcijom 40-ak tisuća fanova okupljeih u Maksimiru, još oduševljenija bila je publika. A kada nas je odlični Robbie u nastavku počastio sa „Millenium“, prelijepom akustičnom izvedbom „Better Man“ u kojoj je istinski briljirao, „Sexed Up“ i na posebno oduševljenje vaše izvjestiteljice nakon iskrene priče o Las Vegasu i kokainskim večerima „Me and My Monkey“, a veliko lice Robbiea iznad bine oživjelo, pa potom i „Candy“ i „Hot Fudge“ raspoloženju na pozornici i posvuda oko nje bilo je u predeksplozivnoj fazi. „Rock DJ“ bila je okidač za potpuno stapanje s publikom, a euforija je bila na vrhuncu. I onda… kraj.

Robbie Williams ZagrebSvjetla se gase, Robbie i prateći glazbenici odlaze s pozornice, a publika skandira i doziva Robbiea nazad na binu. I tako nekoliko minuta, sve dok se britanski kralj popa nije vratio i publici približio izlazeći iz usta svoje vlastite biste. Uslijedila je „Feel“, izuzetno tople, osjećajne note, a potom „She’s The One“ koja je dodatno učvrstila nevidljivu no vrlo opipljivu sponu između publike i Robbiea, a tijekom koje je na pozornicu pozvao djevojčicu i njezinu majku iz publike koje je uočio još na početku koncerta, kako je priznao. Za kraj, veličanstveni Robbie Williams ostavio je pjesmu koja na najbolji mogući način sumira sve ono o čemu je u njegovom nastupu riječ – „Angels“.

Prije toga iskreno je publici priznao koliko je dirnut atmosferom i prijemom u Zagrebu rekavši kako mu je ono što je osjetio tijekom izvedbe pjesme „Rock DJ“ jedan od najljepših trenutaka u životu. Iskrenost mu se, kao i osjećaji, pritom ocrtavala na licu, a „Angels“ ćemo, kao i cijeli koncert pamtiti za sva vremena. Emotivna, išarana svim nijansama ljubavi i ponosa ova će skladba ostati defintivni vrhunac koncerta za pamćenje. Pjevala je publika s Robbiem, pjevao je Robbie s publikom. Čak i nakon naklona i kada su članovi pratećeg benda napustili pozornicu i ostali smo samo mi, Robbie i „Angels“. Do nekog ponovonog susreta, nadam se opet pod hrvatskim nebom.

Robbie Williams, bez obzira koliko mu neki to pokušavali osporiti, istinska je pop zvijezda 21. stoljeća. Robbie Willimas je i izuzetan glazbenik čija je osjećajnost i toplina iskrena i ljudska. To je ujedno i ono što ga ističe u moru većine pop uzdanica koje se često gube pod svjetlima reflektora. Robbie je tijekom zagrebačkog koncerta, zbijajući jednu u nizu šala koje ga svrstavaju u red vrhunskih zabavljača, okupljenima obznanio i da ima veliki k****. Šala ili ne, proći neokrznute ljudskosti kroz pakao glazbene industrije, dotaći kokainsko dno i nakon svega se uzdići na sam vrh pop scene, a ostati čovjekom – traži upravo to.

KONCERTNA FOTOGALERIJA – KLIK OVDJE!

Izvještaj: Ivana Sataić