Subota i odlična ekipa spremna potegnuti na koncert van granice obećavali su da će još jedan metalni izlet biti savršen! Okupili smo se u rano popodne u centru Zagreba, okrijepili grla i lagano krenuli prema Ljubljani. Uz par normalnih stajanja na putu ništa nas nije spriječilo da ranije dođemo pred dvoranu Gala Hala, odmorimo vratne mišiće i spremimo se na pravi metalni spektakl.

07_Divine_Ilusion_1Metalno slavlje otvorila su dva slovenska mlada benda i definitivno dobro zagrijala okupljene fanove koji su ih ušli pogledati. Prvi bend ‘Space Unicorn On Fire‘ je odličan miks old-school heavy metala i progresive. Tematike pjesama su zabavne i smiješne, ne pjevaju o sotoni, vragu ili religiji nego o ženama, svemiru i surfanju na morskim psima. Iako je dvorana bila jako prazna dečki su odradili pošten nastup i svakako zaslužili više pažnje od domaće publike. Ako volite zabavni metal svakako ih provjerite i poslušajte. Nakon njih na stage izlazi bend ‘Divine Illusion‘ za ozbiljnije fanove power/progresivnog metala. Isto mlađi bend, ali s više godina postojanja iza sebe, odradio je sjajan nastup i lagano popunio dvoranu skoro do kraja. Imali su malo duži nastup od prvog benda i moglo se vidjeti da imaju svoju bazu vjernih fanova. Kod njih bih jedino promijenio stil odjevanja, nekakve specijalne uniforme, a ne ‘casual‘ odjeću koja mi je ipak malo narušila doživljaj benda. Svakako nastup su korektno odradili i odlično zagrijali publiku za glavni bend večeri.

29_Powerwolf_19Ravno u 22h na stage izlaze vukodlaci iz Powerwolfa! Odjeveni u svoje klasične uniforme, obojanih lica, te puni energije razvalili su punu dvoranu Gala Hale. Iako koncert nije bio rasprodan okupljeni fanovi uspjeli su napraviti užarenu atmosferu od početka, pa sve do kraja koncerta. Nastup je otvoren hitom ‘Sanctified With Dynamite‘ s prošlog albuma nakon kojeg slijedi još jedan hit, ali starija pjesma ‘Prayer In The Dark‘, koja meni i nije najbolja s albuma ‘Lupus Dei‘, ali uživo fanovi uvijek prihvate pjesmu i pjevaju zajedno s Atillom. Setlista je bila obogaćena svim najboljim hitovima benda, te naravno više pjesama s novog albuma ‘Preachers Of The Night‘ jer ga ova turneja promovira. Možda bih ubacio pokoju stariju pjesmu umjesto jedne ili dvije novije pjesme, ali svakako setlista je pomno i jako dobro složena. Nakon 10 odsviranih pjesama Powerwolf je klasično izveo pjesmu ‘Lupus Dei‘ koja inače predstavlja kraj koncerta, no ovdje kao i tokom cijele turneje to je bio samo uvod u veliki bis pošto su headlineri i sviraju svoj poduži set. Odličan bis sadržavao je pjesme ‘Raise Your Fist, Evangelist‘, ‘Saturday Satan‘ i ‘In The Name Of God‘. Pjesma ‘Saturday Satan‘ se odlično uklopila u subotnju večer što se moglo vidjeti po glasnom skandiranju okupljenih fanova.

40_Powerwolf_30Powerwolf je odradio još jedan vrhunski koncert, zapravo kako oni sami nazivaju ‘misu’ i definitivno opet dokazao da su vrhunski glazbenici i da saslužuju rasprodavati koncerte i u većim dvoranama nego što je Gala Hala. Pohvalio bih i omanju dvoranu Gala Hala zbog odličnog razglasa i tonca koji je znao svoj posao. Preporučam svakome da barem jednom u životu pogleda vrhunski show kojeg Powerwolf uvijek priredi i svaki put sve više oduševljava svoje fanove. Amen & attack!

KONCERTNA GALERIJA – KLIK!

Izvještaj: Zlatko Vlašić zlatko@venia-mag.net