Sve je počelo prije 5 godina u metal baru Runa na Gornjem gradu kada je mladi DJ u usponu Kneža počeo raditi heavy-power metal partyje za mali broj ljubitelja ovih žanrova. Ubrzo je Runa postala premala za potencijal ovakvog happeninga, pa je Valhalla preseljena Synthetic-Scarprvo u Dobar Zvuk, a zatim u Željezničar gdje su počeli i koncerti na kojima se redovito okupio pozamašan broj fanova. Suradnjom sa još jednim promotorom metal scene, DJ Lawlessom, i preseljenjem u kultnu Močvaru, Valhalla je prerasla u najveći heavy metal događaj u krugu od mnogo stotina kilometara. U ovih 5 godina, Valhalla je samo rasla da bi kulminirala ove subote na proslavi svog petog rođendana dovođenjem i svjetski poznatih metalaca u usponu, mađarskog sastava Wisdom.

Po dobrom starom običaju, party je započeo predstavljanjem najnovijeg uratka heavy metal pionira Black Sabbath koji su nakon dugo vremena izdali novi album u originalnoj postavi pod nazivom „13“.

Prvi band večeri bili su Synthetic Scar. Moderni metalci sa karakterističnim niskim štimovima i klavijaturama tipičnim za taj žanr, zabavljali su nešto više od pola sata mali broj ranoranilaca.

New-LevelDo sljedećeg benda, New Level, okupilo se već stotinjak ljudi. Trash  metalci New Level su opravdali svoj status mladih nada i podigli na noge, ili barem zainteresirali da poslušaju, većinu uzvanika. Bend namjerava izdati prvi album čim nađu izdavača. Nadajmo se da će u tome uskoro i uspjeti.

Nešto poslije ponoći na pozornicu su se uspeli i Wisdom koji su još na proljeće osvojili hrvatsku publiku nastupajući kao predgrupa Sabatonu. Od početka su pokazali zbog čega ih se smatra jednim od najperspektivnijih metal bendova. Sat i pol čistog adrenalina i odične komunikacije sa publikom oduševili su svih tristotinjak posjetitelja. Wisdom je upravo izdao odličan novi album „Marching for Liberty“ koji su ovim putem i predstavili zagrebačkoj publici. Interesantno je da su suprotno svom običaju ovoga puta izvodili isključivo autorske stvari.

WisdomU tradicionalnoj nagradnoj igri podijeljene su po jedna karta za koncerte Iced Eartha i Dream Theatera.

Nakon nastupa zvijezda večeri počela je klasična heavy metal veselica uz DJ Knežu i DJ Lawlessa, a headbanganje je potrajalo do dugo u noć.

Izvještaj: Matija Čaić