Dvije godine nakon zadnjeg posjeta Hrvatskoj, australski metalcore surferi Parkay Drive ponovo su se vratili na isto mjesto gdje su prvi puta napravili kaos – u zagrebačku Močvaru! Ovoga puta došli su nam predstaviti svoj novi album „Atlas“, ali nis zaboravili na stare hitove.

free rideVečer su otvorili domaćini, meltalcore-melodic metal Free Ride sa novim materijalom koji jako dobro zvuči, a činjenica da na ovim prostovima nema puno takvih bendova nadaleko im pomaže da što više sviraju. Močvara se lijepo popunila od samog početka i dečki su dobili zasluženu podršku.

Nakon njih slijede varaždinci Life in Peril, jedan od nasjaktivnijih hrvatskih bendova koji svoje koncerte postepeno sve više širi prema van. Uvježbani momci osim starih i dobro prihvaćenih stvari koje je publika pjevala s njima, predstavili su nam svoj novi singl „Strive“ koji će se naći na njihovom prvom albumu „Wings of perdition“ koji bi svaki čas trebao izaći. Za stare pankere odsvirali su i „Linoleum“ NOFX-a dok su po publici letjele lopte za plažu.

Ova dva domaća benda pokazali su se na svjetskoj razini i jako dobro zagrijali publiku za velike face. Slijede Parkway Drive i otvaraju sa  Sparks nakon koje slijedi Old ghosts /New Regrets, obje sa novog albuma.  Nastavili su sa hitovima poput Karma, Boneyards, Idols and anchors između kojih ubacuju nove, ali već svima dobro znante stvari poput himnične Wild Eyes. Puna Močvara u glas je pjevala svaki parkway_drivestih sa dobro raspoloženim bendom, a toliko se zagrijala atmosfera da je bilo skoro kao u zagušljivoj tvornici. Na Dead Man’s Chest pola dvorane je sjelo i „veslalo“ , a onda se kaos nastavio. Zadnji dio obiljžeili su „Dark days“ koji je prvi singl sa spomenutog zadnjeg albuma i njihova najpoznatija djela Deliver me, Romance is dead, Home is for the heartless i nazaobilazna Carrion za kraj. Nakon toga završili su ovaj posjet, zahvalili se publici i ostavili nas druženju koje je bilo više i nego ugodno jer ekipa je dolazila sa svih strana što iz Hrvatske što iz Slovenije.

Parkway Drive se još jednom pokazao kao sam vrh svjetske metalcore scene i kao bend koji svi uvijek drago podrže i naprave kaos, a isto tako Free Ride i Life in Peril pokazali su da zasluženo nastupaju rame uz rame s velikanima poput njih i pokazuju sve predispozicije da postanu poput njih jednog dana. Sada čekamo dalje koncerte!

Izvještaj: Tomislav Crnković