U subotu, 21.12.2013. g. se pred dvoranom srednje škole Koprivnica već nešto poslije 19h skupila poveća skupina ljudi, vjerna publika jednog od ponajboljih hrvatskih rock bandova, Opće opasnosti. Ljudi su se i dalje gomilali, ali se čekanje produljilo i preko sat vremena. Kad je ulaz konačno bio oslobođen ljudi su nahrupili na vrata i glasnim komentarima dali do znanja da je već krajnje vrijeme da ih se pusti unutra.

Savant_KCDomaći momci iz heavy metal grupe Savant, zaduženi za zagrijavanje atmosfere krenuli su sa svirkom dok se dvorana još uvijek punila, nešto više od sat vremena kasnije nego što je bilo planirano. Koprivnička publika dočekala ih je s oduševljenjem i velikodušno ih nagrađivala aplauzom. U žestokom zvuku predstavili su svoje energične autorske pjesme od kojih su najpoznatije „Gospodar rata“ i „Posljednje svitanje“ za koje su snimili i spotove. U nastavku su izveli i pjesme „Duša ratnika“, „Idem dalje“, „Zadnji broj“, „Rođen na motoru“ te obradu pjesme „Glasno glasnije“.

Zoran-Misic-KCNakon kratke stanke na stageu se pojavio Zoran Mišić u pratnji benda „Fireball“ dočekan povicima odobravanja. Na samom je početku otpjevao neke od pjesama s albuma „Strah od nepoznatog“ od kojih je najpoznatija „Izgubljeni raj“, a kad je zapjevao single „Gdje si sad“ publika je mu je svojim glasom pružala veliku podršku. Osim autorskim pjesmama, predstavio se i obradama nekih od najvećih rock i hard rock hitova poznatih svjetskih bendova.

Malo prije 23h publika je napokon dočekala headlinere, energične Slavonce, Opću opasnost, koji su svoj nastup započeli pjesmom „Pola tone rock’n’rolla“, a nastavili u istom žestokom ritmu s pjesmama „Opća opasnost“ i „Uzalud sunce sja“.
opca-opasnost-kcHard rock svirka nastavila se izvedbama starijih pjesama poput „Doktore“, „Grad“, „Nebo“ i „Treba mi nešto jače od sna“. Publika je neprestano pjevala zajedno s frontmenom i surađivala na bilo koji način. Uslijedio je niz novijih hitova od kojih su svakako najpoznatiji „Nenapisana stranica“, „Tragovi“ i „Tvoje ime čuvam“, pjesma koja je osvojila Porina za hit godine. Čvrsti ritam i moćni vokal benda ispunio je cijelu dvoranu i širio nevjerojatnu energiju prema okupljenim fanovima. Na poziv pjevača Pere Galića na pozornicu se vratio Zoran Mišić koji je s njima otpjevao pjesmu „Tri rijeke“, a najpoznatija balada slavonskih rockera „Jednom kad noć“ ostavljena je za sam kraj. Na poziv publike, bend se nakon napuštanja stagea vratio i izveo pjesmu za bis, poznati hit „Srce zna“. Nakon dvosatne svirke, koncert su završili u žestokom tonu, odsviravši još jednom pjesmu „Uzalud sunce sja“ nakon čega ih je publika ispratila velikim pljeskom i povicima pohvale.

Pola tone rock’n’rolla
Opća opasnost
Vrati se na svjetlo