Natalie Cole ZG01Jučer je svjetska zvijezda soula i jazza, Natalie Cole po prvi puta nastupila pred zagrebačkom publikom u skoro pa popunjenoj dvorani Vatroslav Lisinski. Dvosatni koncert otpočeo je uspješnicom Hoagya Carmichaela „Stardust“ koju je ujedno isfurao i njezin otac Nat King Cole, velikan jazza i swinga. Tako je prvi dio koncerta većinom bio posvećen njezinim uzorima uz koje je i odrastala, Franka Sinatru koji je na nju ostavio veliki utjecaj zvala je ujakom, a u čast mu je otpjevala „Nice’n’ Easy“.
Uz bok ovim klasicima otpjeval a je i svoju „It’s Sand Man“. Još jedna očeva poznata izvedba „Route 66“ našla se na repertoaru prije nego je počela sa svojim stvarima: „Tell Me All About It“, zatim tri pjesme „Acercate mas“, „Manana de carnaval“, „Quizas“ kao premijera novoobjavljenog albuma „Natalie Cole en Español“.
Koliko je ponosna na oca moglo se doživjeti i iz izvedbe „Acerate mas“ u kojoj zahvaljujući tehničkim majstorijama s njime pjeva na temelju njegove snimke s Kube iz 1956. godine. Nije zgorega spomenuti da je ova deveterostruka dobitnica grammyja friško dobila još dvije nominacije za „Natalie Cole en Español“ u konkurenciji albuma godine lationameričih grammyja, te za snimku godine sa “Bachata Rosa” u duetu sa Juan Luis Guerrom.

Natalie Cole ZG03Sentimental madley od tri pjesme među kojima je i Natova „For Sentimental Reasons“ otpjevala je graciozno sjedeći na stolici. Posebna sjeta se mogla osjetiti na „Autumn Leaves“ baš kako i doliči nedjeljnim jesenskim večerima. Poslije sjete odlučila nas je nasmiješiti pjesmom„Smile“ i ubrzo opet prisjetiti se svojeg velikana oca s vjerojatno njegovom najvećom uspješnicom „Unforgettable“ koja je pokupila ogroman pljesak i ovacije publike.

Ništa manje publika nije uživala i u „Love“, te „Miss You Like Crazy“. Komunikacije nije bilo puno, odmjereno i skromno, ali svoju energiju je itekako dobro prenijela te uživala u svakom aplauzu. Listu je osvježila tribute medleyjem pjesama Luthera Vandrossa, Donne Summer, Ette James, Michaela Jacksona i Whitney Houston komentirajući kako zna da „se oni negdje gore sigurno dobro zabavljaju“.

Simon MarlowNije pogriješila za kraj ostavivši svojeg veselog asa „This Will Be“. Na bisu je otpjevana pjesma sa lijepom porukom „Love Will Lead You Back“ tokom koje u prvoj polovici nismo imali zvuk bubnjeva jer se bubnjar zaboravio vratiti ili mu to nije dopustila neka viša sila. Izuzev ovog malog simpatičnog propusta, koncert je vrhunski odrađen, publika je čula divu nekada izuzetno kvalitetnog glasa koji je bez sumnje još uvijek na zavidnom nivou.
Uz divu Natalie pjevao je poseban gost- međunarodna zvijezda jazza i mjuzikla Simon Marlow. Pjevač je već poznat hrvatskoj publici, s bogatim iskustvom nastupanja u mjuziklima West Enda i mjuziklima njemačke produkcije i postave u kojima je zaigrao zapažene uloge u poznatim mjuziklima „Fantom u operi“ili „Cats“. Odličnog glasa i stasa, nastupio je uz zagrebačke jazz muzičare posebno istaknute, na klaviru Joe Kaplowitz i Zvonimir Šestak na basu. Malow je ostavio lepršav dojam, te osvojio publiku nekim od „najljepših hrvatskih pjesama“, u simpatičnim verzijama hrvatskog: „Samo Jednom Se Ljubi“ i “Prolazi sve”.

Natalie Cole ZG02 Setlista:
1. Stardust
2. Summer sun