Ovoga puta ponedjeljak nije bio dan koji svi mrze zato što je zagrebačka tvornica ugostila MESHUGGAH – jedan od najvećih metal imena današnjice, a da uvećaju događaj s njima su došli brutalni Decapitated.

Decapitated-Tvornica2013Prvi su nastupali  poljski death metalci Decapitated i redali „Silence“, „Mother War“, „404“. Neke posebne aktivnosti nije bilo, već samo tipično mahanje glave i dobro raspoloženje pjevača koji se dobro sprijateljio s publikom. Zvuk je bio jako dobar, ali Tvornica i dalje ima taj problem zagušljivosti pa smo se oznojili makar smo samo stajali pozadi i uživali u nastupu. Nakon 40-ak minuta svirke i zadnje stvari „Day  69“ napustili su stage i prepustili headlinerima da nastave show.

Gotovo cijela Tvornica se popunila i nestrpljivo čekala nastup benda koji je nemoguće definirati budući da svirali svašta eksperimentalno i prilično tehnički sa čudnim ritmovima na koje je često nemoguće headbangati.  Otvorili su sa „Swarm“ i odmah sam se malo razočarao, naime tehničari su otičto išli više na kvalitetu zvuka tako da je cijeli koncerte bio prilično tih (npr. pozadi se bez problema moglo normalno razgovarati bez deranja u uho). Nastavili su sa „Combustion“, „Rational gaze“ i to jako dobro uvježbano i samo uvjereno. Ono što je moja zamjera osim glasnoće je nedovoljan kontak
Meshuggah-Tvornica2013s publikom koji se sveo samo na pjevačevo mahanje rukama čime je pozivao publiku na skandiranje, a i nakon jedno pola sata teški metalni riffovi u postali prilično dosadni čak i usprkos tome što su imali prilično impresivan light show. Nebitno  je sad za moje mišljenje jer publika, makar malo manje aktivna, mlatarala je glavama i divljala u prvim redovima na ritmove „I am colossus“, nezaobilazne „Bleed“ i „Demiurge“.

Za bis su se vratili odsvirati još jednu stvar, pjevač je obećao da će se vratiti, bubnjar podijelio palice, a smješak s lica posjetitelja nije se skidao još neko vrijeme.

Meshuggah je definitivno vrhunski tehnički metematički bend, no ako niste baš neki fan mogli bi vam brzo dosaditi. Svakako koncert u Tvornici profesionalno je odrađen i mnogobrojnu publiku koja je došla iz mnogih krajeva ostavio je zadovljnu tako da se može smatrati uspješnim. Sada čekamo da se vrate.

Izvještaj: Tomislav Crnković