Prošli petak u Budimpešti za samo 125 kuna gledali smo odlične nastupe Sebastiena, Mystic Prophecya i Masterplana. Oko 15 sati krenuli smo iz Zagreba i nažalost nismo stigli pogledati prve dvije predgrupe Ideas i Siren’s Cry. Dan pred koncert organizator je zbog tehničkih problema morao promijeniti dvoranu, pa umjesto kluba Sote klub Supersonic ugostio je odličan paket bendova. Klub MysticProphecy-PestaSupersonic je definitivno jedan od lošijih prostora u Budimpešti. Jedino pozitivno je odličan razglas bez kojega bi ovaj koncert dobio veliki minus. Usprkos maloj pozornici bendovi su se uspješno zgurali i odradili vrhunske koncerte.

Prvi bend koji smo pogledali je češki power metal bend Sebastien. Bend je nastao 1999. godine i u prvih 10 godina par puta je mijenjao svoj naziv sve do 2008. kada mijenjaju ime u Sebastien. Do sada izdali su jedan album kojeg je producirao Roland Grapow (ex-Helloween, Masterplan). Odsvirali su su 6 pjesama i uspješno zagrijali okupljenih cca 120-150 ljudi. Pohvalio bih odličnog vokala koji je tokom koncerta animirao publiku i držao usijanu atmosferu na visokoj razini.

Nakon Sebastiena red je došao na njemački power bend Mystic Prophecy. Odličan nastup nabijen energijom i čistom power metal snagom natjerao je kompletnu publiku na žešće razgibavanje mišića. Uz odličan kontakt s publikom i dobrim odabirom pjesama Mystic Prophecy je još jednom dokazao svoju kvalitetu i definitivno zaslužuje na idućim turnejama biti headliner. Promovirali su svoj novi studijski album ‘Killhammer’ kojeg su fanovi izvrsno prihvatili kao i vaš novinar koji mu je dao čistu desetku. Jedini minus na setlisti je izvođenje obrade ‘Paranoid’ od Black Sabbatha, po meni bolje da su odsvirali neki svoj stari hit i time bi još više zaludili Mađare, te prvenstveno Masterplan-Pestanas par Hrvata.

Za kraj večeri ostao nam je nastup headlinera. Njemački all-star bend Masterplan je također razvalio svojim kvalitetnim nastupom. Promovirali su novi album ‘Novum Initium’ s kojeg su odsvirali najbolje hitove. Ovo mi je bio drugi koncert Masterplana, nedavno sam ih gledao na Masters Of Rock festivalu i nastup je bio jako sličan. Oduševio me skoro isti odabir pjesama, jedino bih možda pjesmu ili dvije zamjenio s nekim meni boljim hitovima. Sve pohvale bendu na druženju s fanovima nakon koncerta, bilo je jako lijepo s vrhunskim glazbenicima razmijeniti par riječi i slikati se. O nastupu nemam ništa loše za napisati, mogao bih dosađivati dugačkim pohvalama, ali to nije potrebno. Masterplan me još jendom oduševio i svakako ću ih s osmijehom na licu pogledati svaki put kad budem imao priliku, preporuka svima.

Izvještaj i foto: Zlatko Vlašić