IgnorNakon pozitivnog kaosa u subotu u prostoru Sretne kuće iza Studentskog centra, na nama je bilo da skupimo zadnje atome snage i zatvorimo vikend koncertom Less Than Jake-a u Tvornici. Nešto poslije 7 došli smo pred Tvornicu gdje prizor nije bio baš obećavajuć jer nije bilo nikoga, a još kad je počela kiša mislio sam da je večer propala. Međutim, dok smo ušli unutra ipak ljudi je bilo, a nedugo zatim počeo je Ignor, mladi zagrebački veseli pop punk bend. Odsvirali su nam set svojih stvari sa svojeg prvog albuma „Bez E“ . Reakcija publike nije bila nešto pretjerana, lagani aplauz i tu i tamo neki upaljač na njihov zahtjev. Nešto malo reakcije se vidlo dok smo dočekali njihov singl „Sara,Lana“ za koju postoji i video spot.
Nakon Ignora i kratke pauze na stage dolaze Less Than Jake, dobro raspoložena gospoda koja više nije tako mlada, ali još uvijek praši veseli ska-punk američkog zvuka i započeli sa „Automatic“. Lijepo napunjena dvorana odjednom se pretvorila u plesni podij i povremeno mosh ili circle pit. Kako naslov kaže ovo nije bio koncert na kakve smo navikli jer između pjesama su sa nama pričali o svojim doživljajima ili jednostavno bacali šale na svoj račun ili na račun nekoga iz publike, a da još više razvesele rulju redovito su publiku, tonce ili konobare uključivali u to. Tako su dva momka imena Sven morali jednu cijelu pjesmu plesati gore s njima, isto tako jedan ljubavni par iz prvog reda pozvali su LessThanJakegore da se ljube tijekom cijele pjesme, što su ovi učnili. Meni najdraža „Look what happened“ povećena je mom prijatelju i ,recimo tako, kolegi koji je čak iz Novog Sada doputovao da ih vidi, osim nje odsvirali su brdo hitova poput “Help Save The Youth Of America From Exploding”, “Gainesville Rock City”, “All My Best Friends Are Metalheads”, “The Ghosts of You and Me”, “Liquor Store”… Nakon nešto više od sat vremena bend odlazi sa stagea, ali kao što je i očekivano vraćaju se odsvirati još “Johnny Quest Thinks We’re Sellouts” i „Plastic cup politics“. Za kraj su se pozdravili i pozvali sve da se dođu družiti kod merch-a.

Eto 20 godina smo morali čekat na ovaj bend i sada su nas sve oduševili i pripremili za novi tjedan. Super je vidjet da nakon više od 2 desetljeća i dalje su prepuni pozitivne energije koju dijele sa svojim fanovima, a i da fanovi to znaju prepoznati!

Sada na H2O!

KONCERTNA GALERIJA – KLIK!

Izvještaj: Tomislav Crnković