Finski najotkačeniji r’n’r band, cover band točnije, već je postao stalan gost u Hrvatskoj i okolici, toliko da je već neobično ako ih već niste jednog gledali. Ako do sada niste znali tko je ova vesela družina vrijeme je da se upoznate s njima. Ansambl ima hrpu članova, jer osim standarne instrumentalne brojke od 4 muzičara, tu je još i pjevač, glavni, pa onda “sporedni” pa tri člana puhačke sekcije i dvije 07-LCplesačice. I opet nisam sigurna da li sam ih sve nabrojala. Reći ćete: “Pa što onda? Takvih ima stotine.” E pa nema, bacite samo pogled na slike i sve će vam biti jasno. Cowboysi su sve nego standardan cover bend.

Šiljaste fizure a la Presley na ntu potenciju, zabetornirane tako da ni svojih dvadesetak cm ne mrdaju lijevo niti desno a kamoli da se raspadnu, još šiljastije cipele od nekih 30 cm špica – i nije ni čudo da se samo jako mrdaju lijevo-desno kao da su na brodu inače bi se ionako valjda svi porazbijali na pozornici, osim djevojaka koje izazovnim plesom i flertanjem s publikom zaista i skaču (naravno ne u takvim istim cipelama) – sve u svemu čudnovata i zabavna družina, kojoj je show ipak na prvom mjestu, no to uopće nije lođa stvar.

No nisu oni samo zabavljači. Možda jesu cover bend ali takav da opravdava višu cijenu ulaznice i gostovanja van rodne im Finske. Svi muzičari su itekeko dobro potkovani sviračkim znanjem pa svi rock’n’roll standardi zaista dobro zvuče, uvod je standardno žestok i odličan sa jednako standardnim “Back in the U.S.S.R.” od The Beatlesa, no sinoć sam primjetila da su im naročito dobro zvučali žešći ritmovi poput pjesama Metallice ili AC/DC-a, dok su one iz “revijalnog” repertoara “Kids in America” i naročito “Delilah” Toma Jonesa ipak zvučale kao da smo na otkačenoj svadbi sa sjajnim gažerima.

13-LCZa one koji su ih gledali prvi put ne sumnjam da im se svidilo, no mi koji smo ih gledali barem dvu puta nismo mogli a da ne primjetimo da mi se set-lista nije pomakla ni centimetar. Kao da se drže ziheraškog odabira kao pijani plota. No, čak ni to me nije smetalo, na kraju balade, uvijek postoji šank i barem dva tri frenda na koja ćete zasigurno naići na koncertu Leningrad Cowboysa.

Solidno popunjena Tvornica odlično se zabavljala a ako to nije bila prava svrha koncerta onda je netko fino promašio izlazak.

Izvještaj: Anastazija Vržina