Kiss Udine 01Kada se po prvi puta spremate na koncert Kissa očekujete puno pirotehnike ali i solidan muzički dio spektakla. Jučer je u vrućim i sparnim Udinama, točnije u Villi Manin kraj mjestašca Codroipo ovaj glam rock bend pred deset tisuća ljudi odradio svoj posao i ne baš onoliko dobro koliko bi se to moglo očekivati.

Koncert su otvorili s „Psycho Circus“ na kojoj je izostalo ono efektno spuštanje nove atraktivne „paukaste“ čelične konstrukcije zbog premale pozornice. Međutim to je i jedina zamjerka koja se mogla uputiti koncertu što se tiče vizualnih efekata. To malo razočarenje nije bitno smanjilo doživljaj jer se tokom cijelog kissovskog showa mogu očekivati razna iznenađenja, a ona definitivno nisu podbacila.
Poslije openera je uslijedila jedna od poznatijih stvari „Shout It Out Loud“ pa se i publika već odlično zabavljala. Manje poznate stvari su stalno bile začinjavane ispucavanjem vatrometa u ritmu, te konstantnim plaženjem jezika basista Genea Simonsa. Za vrijeme „War Machine“ Simons je ispaljivao i vatru iz malog mlaznjaka dok su ga dizalice podizale prema stropu pozornice.
Bio je to i vrlo simboličan uvod u „Heaven’s on Fire“. Zatim su svirane „Duce“, „Say Yeah“, „Shock me“ (samo prva strofa), te „Outta This World“ na kojoj su jammali manje uočljivi gitarist Tommy Thayer i bubnjar Eric Singer. Za to vrijeme Gene Simons se spremao za svoju točku pljuvanja „krvi“, što mu baš ide od ruke čovjek bi rekao da više uživa u takvom neobičnom performansu nego u sviranju bas gitare.
Zanimljivo da su tokom ove psihodelične točke neki roditelji čak podizali malu djecu u naručje kako bi bolje vidjela taj „horor“, dok je dio odrasle publike okretao glavu.

Kiss Udine02Kako je koncert odmicao, tako je do izražaja sve više dolazila dosadnjikavost Stanleyjevih frontmenskih mogućnosti. Fraze poput „I came here tonight to be just with you because I love you“, „Udine you’re the craziest audience“ ili tome slično, zaista nisu bile uvjerljive, pa je tim forsiranjem izostala ona prava povezanost publike i benda koja se možda i mogla dogoditi.

Dobar potez je bio što su za kraj ostavljene najjače stvari: „Lick It Up“, „Love Gun“ tijekom koje je Stanley iznenadno preletio publiku od glavnog do sporednog stagea, te za kraj „Rock and Roll All Nite“.
U međuvremenu je ispuštena i velika količina bijelih sitnih konfeta dok su se Simons i Stanley izdizali na platformama nošenim dizalicama.

Na bis su se vratili s tri pjesme: „Detroit Rock City“, dugo iščekivanom „I Was Made for Loving You“ u kojoj se na veliko iznenađenje prisutnih dogodio kiks. Simons je počeo pjevati refren još jednom, dok je Stanley istovremeno (ispravno) počeo pjevati novu strofu pa je Simons brzo utihnuo. Također se nije mogao ne primjetiti slabo pojačan Stanleyjev vokal čemu je možda razlog i ne baš više tako dobrih glasovnih mogućnosti.
Kiss Udine03Zatvaranje koncerta pripalo je nešto laganijoj „Black Diamond“ uz postavljanje disko kugle koja je pozivala ljude na posljednji ples.
I tako su „čudovišta“ uspješno dovršila svoj show kojim je publika, slobodno mogu reći, dobila mnogo više u vizualnom aspektu nego onom muzičkom.
To je show koji dakako nije loše odgledati ako vam se pruži prilika ili svakako ako ste Kiss fan, no isto tako ga ne bih uvrštavala u one na listi „must see before die“.

Za kraj, završit ću ovaj izvještaj pozitivnom rečenicom koja je bila ispisana na velikom ekranu poslije koncerta: „KISS the ones you love“.

Par riječi o predgrupi Rival Sons, kalifornijski rockeri. energični i dobri, vizualno totalno kontraindicirani Kissu ili bilo čemu vezanom uz glitter ili glam rock. naizgled neobičan izbor pokazao se vrlo dobrim. Pjevač je uz to i potencijalni dobar kalibar frontmana.

Venia-Mag zahvaljuje agenciji SVIKONCERTI.EU na prijevozu na koncert grupe Kiss u Udinama i odličnom provodu tijekom putovanja u oba smjera!

KONCERTNA FOTO GALERIJA – KLIK OVDJE!

Izvještaj: Katarina Jeličić