U petak 31. svibnja 26 zlih ratnika uputilo se u Bratislavu pohoditi koncert kralja metala King Diamonda! Oko 10 sati ujutro krenuli smo iz Zagreba prema Bratislavi preko Mađarske. Cijelim putem pratilo nas je tmurno vrijeme koje je stalno bilo protiv nas, ali nije bilo dovoljno zlo da nas zaustavi.
KingDiamond-Bratislava01Nakon sedam sati vožnje u popodnevnim satima stigli smo pred Aegon Arenu. Organizator koncerta nas je lijepo dočekao, predao nam ulaznice, akreditacije, te razne promotivne materijale. Prije ulaska u dvoranu otišli smo se okrijepiti u obližnji restoran finim češkim pivama.
Nešto prije 20 sati ušli smo u dvoranu, pogledali merch štandove i brzo se uputili među prve redove. King Diamond je izašao 15 minuta prije predviđenog početka, pa je koncert počeo već u 20 sati. Tokom prve dvije pjesme ‘The Candle’ i ‘Welcome Home’ tonac Pontius (Hammerfall) nije dobro naštimao glasnoću gitara, bubnjevi i bass gitara gušili su riffove, a posebno solaže. Početni loš zvuk se lagano popravljao i imali smo priliku gledati i slušati koncert A klase.

Do sredine koncerta King Diamond odsvirao je klasike poput: ‘Voodoo’, ‘At The Graves’, ‘Sleepless Nights’, ‘Up From The Grave’ i ‘Dreams’. Nakon sedam pjesama slijedio je kratki solo na bubnjevima kao uvod u pjesmu ‘Shapes Of Black’ koja je jedna od najčudnijih pjesama, neki bi rekli ‘poremećeni klasik’. King Diamond na ovoj turneji posebno izvodi dva Mercyful Fate hita: ‘Come To The Sabbath’ i ‘Evil’ za koje od publike traži da pjevaju zajedno s njim.

Prije prve veće pauze i prvog bisa odsvirali su pjesmu ‘Eye Of The Witch’ koja je još jednom izazvala gromoglasno skandiranje cijele dvorane. Prvi bis uključuju pjesme: ‘The Family Ghost’ i ‘Evil’ tokom koje je King tražio publiku da pjeva svaki drugi stih i tako uklopio sve okupljene u jedan veliki show. Za kraj koncerta i drugi bis ostavljena je pjesma ‘The Black Horsemen’ koju izvode cijelu uživo, čak akustični dio na gitarama što je velika pohvala.

KingDiamond-Bratislava02King Diamond i dalje može izvući maksimum iz svog vokala, te zvučati identično kao s cd-a. Velike pohvale njemu i gitaristu Andy LaRocqueu na savršenoj izvedbi svakog riffa i solaže. Koncert je malo bio prekratak, nekih 90-tak minuta, meni osobno je falila pjesma ili dvije poput ‘Helloween’ ili ‘Abigail’, ali svejedno je bio vrhunski show.

1. The Candle
2. Welcome Home
3. At The Graves