Kakav dan – bez stresa, lijepo vrijeme i vrlo lijepa koncertna večer!

devast drKad smo došli u ((Szene)) u večernjim satima, počeo je bend Fhobi. Ok, to stvarno nije moj stil glazbe, ali sama ideja kombiniranja rapa s metalom bilo je nešto drugačije i zanimljivo. Isprva sam stajala sa strane pitajući se ‘što je ovo, dovraga?’, ali nakon par pjesama postalo je dobro. To je jedna vrsta metala, no opet, samo zato što je nešto drugačije i novo, ne znači da je dobro po sebi. Ali ipak, dečkima bi trebalo dati priliku jer stvarno mogu prenijeti tu energiju na pozornici. Rijetko sam viđala toliko energičan bend i publici je njihov nastup bio poput “šoka” nakon dugog radnog dana.

Druga predgrupa bio je naš domaći bend iz Beča- Devastating Enemy. Nikad čuli za njih? E, trebali biste! Mene nije lako impresionirati od prve minute, ali njima je to uspjelo. Imam dojam da je pola ekipe došlo na koncert zbog njih, a ne radi Ill Nina.

Nakon Devastating Enemyja, na pozornicu su došli Ektomorf. To je tip benda koji vam se ili svidi ill ninoili ne. Meni se nisu svidjeli, iako su svirali dobro i imali dobar performans. Imala sam osjećaj  da je svaku pjesmu već odsvirao bend prije. Ako vam se sviđa Ektomorf, uživali biste, ali ako niste fan, srećom pa je sa strane bar s puno piva. Smatram da bi bilo bolje da je Devastating Enemy svirao nakon Ektomorfa, ali čini se da su se publici svidjeli, pa su svi bili u dobrom raspoloženju i spremni za Ill Nino.

Kada je Ill Nino stupio na stage, bila je to ludnica od prve do posljednje minute. Svirali su puno  popularnih stvari, a publika je bila skroz u štimungu. Jedna stvar je sigurna-ovo će biti jedan od vrhunaca koncertne sezone u 2013! Ne samo da samo da je publika uživala u njihovom nastupu, već se vidjelo da dečki uživaju u svirci i da se dobro zabavljaju. Nadam se da će nas opet posjetiti ove ili iduće godine. Ill Nino je jedan od onih bendova koje uvijek možete gledati uživo iznova, a da vam nikada ne dosade.

Koncertna galerija- KLIK!

Izvještaj i foto: Tamara Vodicka