Jučer su dečkiiz Hladnog piva, predvođeni karizmatičnim Mile Kekinom, proslavili 25. godišnjicu benda, a podršku su im pružili Overflowpoznati bend iz Koprivnice, Overflow te dobitnici natječaja za sviranje kao predgrupa, mlade nade Fraktura mozga. Koliko su Hladno pivo napredovali je bilo najbolje vidjeti na njihovom jubilarnom koncertu na Šalati gdje su proslavili četvrtinu stoljeća aktivnog postojanja na sceni, od skromnog početka pa sve do pozicije jednog od najpoznatijih bendova na ovim prostorima. Definitivno bend koji je poznat šarolikoj publici – od zagriženih pankera među kojima mnogi Hladno pivo pamte kao prve doticaj s takvom vrste glazbe pa sve do bakica s placa. Svi su već odavno upoznati s utjecajem Hladnog piva na glazbenu scenu u Hrvatskoj, pa i dalje.

Iako je prognozirano loše vrijeme, kiša je (na sreću posjetitelja i organizatora) ipak izostala. Simbolično, sve je započelo s “Šamarom” te introm “Dobro večer” gdje se odmah vidjelo da će fanovi svakako doći na svoje. Mile se zahvalio publici na podršci koju su dobivali punih 25 godina te su svima pokazali koliko su kao bend napredovali i sazrjeli. Od male pozornice u Kumrovcu do ogromne pozornice na Šalati. Uopće nije loše. Playlista se uglavnom sastojala od klasika i himni koji su hladno pivoproslavili Hladno pivo (Nema više, Fur Immer Punk, Ne volim te) a kasnije i novijih stvari (Pravo ja, Može, Fotoaparat) sa zadnjeg albuma “Svijet glamura”. Sve skupa se okupilo oko četiri i pol tisuća obožavatelja dečki iz Gajnica, što nije lako zanemariva brojka te najbolje pokazuje sada već kultni status ovog benda.  U otprilike dva sata su prošli kroz praktički sve najveće hitove, potpuno oduševivši kako fanove tako i ostale ljubitelje distorziranih zvukova.

Kroz svoje brojne pjesme tekstovi su govorili o temama kao što su astrološki showovi (“Ezoterija”), političko stanje u državi (“Na ovim prostorima”) te ostalim stvarima s kojima se svatko od nas može poistovjetiti (Pijan, Samo za taj osjećaj, A što dalje). Publici nije bilo dosta pa su tražili bis (dva puta), tako da smo mogli dodatno čuti još nekoliko hitova kao što su to “Rigoletto”, “Nije sve tako sivo” i “Ne volim te”. Što je i sasvim razumljivo, jer kada u ruci imate hladno pivo i na pozornici Hladno pivo, zajamčen vam je dobar provod u odličnoj atmosferi.

Što još reći osim da je (kao i očekivano) koncert bio na zavidnoj razini, kao i sama organizacija i da su posjetitelji uživali svake minute ove dvosatne svirke. Dečkima iz Hladnog piva želim da nas i dalje nastave uveseljavati svojom glazbom te skori ponovni susret.

Zaključno, dokaz da “nije sve tako sivo” ste mogli dobiti jučerašnjeg dana na zagrebačkoj Šalati te su jamačno svi posjetitelji (bili fanovi ili jednostavno ljubitelji dobre svirke) otišli zadovoljni i sretni svojim domovima.

Hladno pivo setlista:

1. Šamar
2. Dobro večer