Da ponedjeljak ne mora uvijek biti mrzovoljan početak radnog tjedna dokazala je skupina Hrvata koja se uputila na koncert njemačkih power metal legendi GAMMA RAY i HELLOWEEN u Ljubljanu. Oko 16h sati krenuli smo busom iz Zagreba, te stigli u Ljubljanu nešto iza 19h sati taman na vrijeme da stignemo zagrijati glasnice i izvježbati mišiće. Nažalost nismo ušli u dvoranu ‘Kino Šiška’ pogledati support bend iz Brazila ‘Shadowside’, ali pretpostavljamo da su dobro zagrijali publiku.

GammaRay-LjubljanaNešto prije 21 sat na stage izlazi GAMMA RAY i žestoko razbacuje dobro popunjenu dvoranu. Dobro raspoloženi Kai Hansen (ex-Helloween) stalno je ugodno komunicirao sa slovenskom publikom i vrhunski odpjevao i najteže dionice. Gamma Ray na ovoj turneji promovira svoj novi EP ‘MASTER OF CONFUSION’ koji je izašao 15. ožujka i s njega su odsvirali dvije nove pjesme ‘MASTER OF CONFUSION’ i ‘EMPIRE OF THE UNDEAD’.  Dvije odlične pjesme su označile polovicu koncerta, te je došlo vrijeme na izvođenje lagane stvari ‘EMPATHY’ koju Kai obožava izvoditi uživo makar ona nije toliko dobro prihvaćena od strane fanova koji bi vjerojatno htjeli čuti neki drugi hit. Za kraj koncerta ostavili su pjesmu ‘SEND ME A SIGN’ koja je cijelu publiku natjerala da iskažu poštovanje jednom velikom bendu pokazivanjem popularnih ‘metal rogova’.

1. Welcome
2. Anywhere In The Galaxy
3. Men, Martians And Machines
4. The Spirit
5. Gamma Ray (Birth Control cover)
6. Master Of Confusion
7. Empire Of The Undead
8. Empathy
9. Rise
10. Future World (Helloween cover)
11. To The Metal

Encore:
12. Send Me A Sign

Helloween-LjubljanaDošao je red na HELLOWEEN. Oko pola jedanaest začula se uvodna pjesma ‘WANNA BE GOD’  nakon koje se spušta crni zastor i energično kreće koncert s pjesmom ‘NABATAEA’. Prva pjesma je ujedno i singl s nedavno izašlog novog albuma ‘STRAIGHT OUT OF HELL’. Između promocije novog albuma ubacili su megahit ‘EAGLE FLY FREE’ koja je totalno razludila prepunu dvoranu i obećala da će atmosfera i publika biti odlični. Iako nisam njihov veliki fan moram reći da su me iznenadili energijom i nepogrešivom izvedbom svih riffova i solaža. Prvu polovicu koncerta obilježio je odličan solo na bubnjevima koji je bio odličan uvod u još jedan hit ‘I’M ALIVE’, te nastavak promocije novog albuma.  Za prvi bis odabrali su pjesme ‘ARE YOU METAL?’ i ‘DR. STEIN’ nakon koji dolazi poseban dio koncerta jer se bendu pridružuje Kai Hansen u dugačkom medley bisu izvođenjem pjesama ‘HELLOWEEN’, ‘HOW MANY TEARS’ i ‘HEAVY METAL (IS THE LAW)’. Kraj koncerta pripada pjesmi ‘I WANT OUT’ s kojom su još jednom dobro zabavili publiku i poručili da su na vrhuncu svoje glazbene karijere, te da se prvom prilikom vraćaju još jednom energično razdrmati naše vratove i iscrpiti glasnice.

1. Wanna Be God
2. Nabataea
3. Eagle Fly Free