Nije bilo bitno što je utorak i što se dosta koncarata zaredalo trenutno, pred Močvarom okupio se poveći broj poklinika hardcore glazbe jer stigli su nam legendarni H2O. Prije dvije godine njihov koncert je otkazan i prebačen u Ljubljanu, ali ovaj put došli su u našu metropolu.
03 declaration-3Večer su započeli domaćini Declaraion koji sa novim bubnjarom zvuče bolje nego ikad. U pola sata otprašili su svoju verziju brzog i melodičnog hardcore-a, a njihov split album sa još jednim veteranima Sentence trebao bi izaći prilično uskoro.
Nakon njih slijede odlični Nations Afire, bend koji je sastavljen od članova Rise Against, Death By stereo i Ignite, a praše melodični i pjesmi punk rock. Imaju samo jedan album, „The Ghost We Will Become“ tako da su ovom prilikom predstavili nam taj materijali poput „The Legacy we leave“ ili „Nine Lives“. Nažalost publika je i dalje bila prilično statusa pa makar su svi komentari o njihovom nastupu bili pozitivni to se baš i nije primjetilo u reakcijama tijekom svirke.
Šećer na kraju su starci iz New Yorka koji nakon 18 godina karijere napokon dolaze u Hrvatsku. H2O je bend predvođen odličnim vokalom Toby-jem koji je svoju karijeru započeto kao klinac kada je bio sam roadie velikana Sick of it all, a sada predvodi bend koji rame uz rame stoji uz momke koje obožava. 27 H2O-9Pred punom Močvarom otvorili su sa „Still here“ nakon čega je usljedila „Nothing to prove“ čiji refren su čak više puta ponavljali jer im se svidjla reakcija. Publika je divljala i u glas pjevala sve što se sviralo, nažalost svi stage-dive-ovi nisu završili baš najbolje, ali nema ozljeđenih. Nastavili su sa „1995“, „Thicker than water“, „Family Tree“, a na set listi se našla i obrada već spomenutih Sick of it all ,Friends like you“. Circle pit je neprestano divljao svih četrdesetak minuta koliko je bend svira nakon čega su se povukli, ali onda opet vratili da odsviraju jednu odbradu od svojih prijatelja Madball „Pride“ i nezaobilazni „What happened“.
Očito je da se ovo čekalo već dosta dugo, a isto tako da H2O i nakon 18 godina još uvijek imaju što za pokazati i da im ne fali energije, jedino smo tužni što nije duže trajalo. Svejedno, bolje i 40-ak minuta kaosa nego ništa tako da smo nakon koncerta usporedili dojmove sa ekipom koja je došla sa svih krajeva (Novi Sad, Split, Šibenik, Osijek, Virovitica, Maribor…) i čekamo sljedeći hardcore event kada god bude. Prije toga vidimo se na Meshuggah!

Izvještaj: Tomislav Crnković