Nakon veoma uspješnog otvaranja nove sezone programa ‘Good Vibrations’ došao je red na drugu večer na kojoj su gostovali Reflex Kid, Katran i Kevlar Bikini. Nova lokacija Vintage Industrial Bar prošle srijede dokazao se kao jako dobar i prikladan prostor za programe ovog tipa. Iako je posjećenost bila dvostruko manja nego na otvaranju svakako se nije izgubio čar, dobra organiziranost i oduševljenje zagrebačke publike. Ovaj put sam opet stigao u klub na vrijeme, ali klasično koncerti uvijek malo kasne, pa nije bio problem zauzeti poziciju na šanku i okrijepiti se prije početka nastupa.

Reflex KidPrvi na stage oko 21:30 izašli su dečki iz benda Reflex Kid. Zanimljivi nazovimo ih nu-metal bend privukao je dobar bio publike i ugodno otvorio večer finom nabrijanom svirkom. Neki su ih prozvali hrvatskim ‘Rage Against The Machine’, ja se zbog drugačijeg vokala ne bih time složio, ipak imaju drugačiji žešći i moderniji zvuk. Svirka je trajala taman nešto više od pola sata, dovoljno da se bend dokaže i ne dosadi najžešćim kritičarima.

Nakon kratke stanke počinje bijesni Katran! Spoj žestokog hardcora i rocka totalno me oduševio. Inače ne slušam takvu glazbu, ali ovo je bilo toliko puno energije i žestine da nisam mogao ostati ravnodušan. Dečki su vjerojatno svima poznatiji jer sviraju i u bendovima She Loves Pablo, Igut i Steppingstone. Katran je svjež i novi projekt koji definitivno obećava. Ovo je bio najenergečniji nastup koji sam gledao nakon kolega iz benda Overpower. Premijerno su odsvirali novi singl ‘Desire’ za kojeg su sredinom srpnja izdali i video spot. Svirali su prekratko, ali dovoljno da dokažu svoju vrijednost i zavrijede biti headlineri.

Kevlar BikiniHeadliner ove večeri je ipak bio Kevlar Bikini i to su jako dobro odradili. Moja najveća zamjerka kod nastupa je užasan light show koji bi normalnog zdravog čovjeka pretvorio u epileptičara. Razumijemo zelena svjetla koja su postala već normalni dio i nazovimo ga ‘brend’ benda, ali toliko rasvjetnih lampi nije bilo potrebno. Jedino me još Behemoth tako ‘ubio’ svojom rasvjetom iako nisu isti žanr. Na glazbeni dio koncerta nemam nikakvog prigovora, vidi se da su uigrana ekipa vođena gospodinom Auker koji je svoj vokalni dio još jednom odradio vrhunski. Tokom koncerta dijelila se rakija što je izazvalo odobravanje većine prisutnih. Iako mi se činilo da je ostalo manje ljudi nego na prva dva benda to nije utjecalo na još jedan žestoki koncert ove žestoke večeri.

Radujem se nastavku programa ‘Good Vibrations’ jer se nastavja u žestokom ritmu, iduću srijedu gostuju bendovi Inciter i Chaos Addict. Vidimo se opet!

Izvještaj:  Zlatko Vlašić