Srijeda? Sredina napornog radnog tjedna i vrijeme za ispuhati se u Vintage Industrial Baru na programu Good Vibrations. Još jedna žestoka večer? Da! Ovaj put odlični organizatori ugostili su dva thrash metal benda ANESTHESIU i SUFOSIU.

AnesthesiaZa Anesthesiu ovo je bila specijalna večer jer su slavili 25 godina postojanja benda, te pripremili vrhunski show. Meni je ovo bio njihov ukupno četvrti koncert i moram reći da su me svaki put ugodno iznenadili. Izvodili su dosta svojih starih hitova i pokoju novu pjesmu. Vintage su skoro ispunili do kraja, najveća posjećenost nakon otvaranja Good Vibrationsa. Jako mi se svidjelo vidjeti dosta starije ekipe koja očito dokazuje da Anesthesia ima veliku bazu svojih fanova bili oni mlađi ili stariji. Proslava 25 godina se mogla održati za neki dan u vikendu, pa bi posjećenost bila trostruko veća, ali po meni ovo je bilo jako jako dobro. Srijeda i mali upad od 10 kuna ispali su odlična kombinacija i pohvala organizatorima na tome. Anesthesia, iako headliner večeri, nastupala je prva i definitivno razbila Vintage. Već lagano stariji dečki izjavili su da su ponovno okupili bend više iz gušta što nikako ne umanjuje njihov angažman u snimanju novih pjesama i nadam se da ćemo za 5 godina imati priliku proslaviti njihovih 30 godina!

Nakon Anesthesie i kratke pauze na stage izlaze mlađe snage domaćeg metala Sufosia. Ne sjećam se koliko sam puta gledao Sufosiu, ali ovaj nastup mi je nekako bio najbolji do sada. Nastup i ponašanje članova benda bi mogli dosta pripisati stilu Megadetha iako vokal Davor često uskoči u publiku i animira ih svirajući gitaru među njima. Izveli su skoro cijeli prvi album i dosta novih pjesama s nadolazećeg albuma. Pohvale na brdo biseva i izvođenju starijih hitova na kraju. Neki bendovi tokom nastupa dijele rakiju ili razne druge supstance, sinoć Sufosia je originalno dijelila ništa drugo nego štapiće! Vesela ekipa mladih talentiranih glazbenika sigurno će još više kroz neko vrijeme obogatiti domaću metal scenu, ako ne isto u stopama Anesthesie onda sigurno u rangu njima.

Za kraj ove večeri ostao je raketirajući metal mix dj-a Kneže koji je sve okupljene do fajrunta zabavio teškim tonovima najjačih thrash metal hitova. Pohvalio bih jednog starijeg gospodina koji je dj-a zatražio Running Wild, pa je zajedno s vašim novinarom žestoko razgibao svoj vrat. Iduću srijedu nastupaju domaći rockeri Cojones i Elephant Stalker. Dođite!

Napisao: Zlatko Vlašić