Nakon dvije godine od samostalnog koncerta u prepunoj pulskoj Areni, u prepunom dvorištu povijesnog i pomorskog muzeja Istre, popularnom Kaštelu, sinoć je Gibonni nastupio sa svojim bendom. Povod koncerta je promocija novog albuma  “20th Century Man” koji je i prvi album u Gibonnijevoj karijeri snimljen na engleskom jeziku.

Gibo-Pula-VeniaKoncert je počeo 20ak minuta nakon najavljenog termina te su se Gibonni i bend popeli na stage. Za pohvaliti je, osim odličnog zvuka, i odličnu svjetlost i efekte na pozornici. “Činim pravu stvar” je bila prva pjesma na bogatom repertoaru, slijedila je “U ljubav vjere neman” te je Gibo potom otpjevao svoju novu stvar na engleskom “20th Century Man”, naslovnu sa aktualnog albuma.

Ova je večer bila posebna, kako je Gibo rekao: “‘Judi pa ovo je epidemija brakova”, pošto  su dvije djevojke odlučile proslaviti svoje djevojačke večeri sa svojim prijateljicama na Gibonnijevom koncertu, na što im je Gibo i posvetio pjesme. Među publikom je definitivno prevladavala ženska populacija, no našli su se tu i muški dio koji su u laganijim stihovima nježno zagrlili svoje partnerice i zapjevali zajedno s njima. Tijekom koncerta u pauzama među pjesmama, Gibo nije mogao naći riječi kojima bi opisao svoje osjećaje gledajući publiku kako uživa. Publika je sve pjesme zajedno sa njim pjevala u jedan glas, kao da je začarana, ili kao da već godinama zajedno pjevaju. Nakon “Ovo mi je škola” i “Zamoli me”, na pozornicu je došla, čak iz dalekog New Yorka, Maya Azucena koja je zajedno sa Gibonnijem otpjevala “Anđeo u tebi” i “Slavim ove dane što si tu”. Slijedili su još i “Tempera”, “Ako me nosiš na duši”, “Libar” te još jedna pjesma sa novog albuma “My Cloud”.

Gibo-Pula-Venia01Zbog velikog interesa njegove mnogobrojnije publike, ne samo ove koja je sinoć bila na pulskom Kaštelu, nego i one po cijeloj Hrvatskoj Gibo je izveo i pjesmu “Nepobjediva” za koju je rekao da se nije našla na set listi već punih 17 godina, a na što je publika euforično reagirala. Slijedilo je još hitova poput, “Dvije duše”, “Ne odustajem” koju je zajedno sa back vokalom Teom koji je izveo stihove na talijanskom jeziku, te “Vrime da se pomirm sa svitom”, “Oprosti” i “Posoljeni zrak” na kojoj je Maya opet došla na binu te počastila publiku svojim perfektnim glasom.

Publika je ozbiljno shvatila riječi Gibonnija na početku koncerta “mi ćemo početi, a vi ćete odlučiti kad ćemo stati”. Gibonni je bez da siđe s bine dvaput izveo bis, ali šećer na kraju je bila “Zlatne godine” koju je publika otpjevala zajedno sa Gibonnijem i Mayom. Nakon naklona publici, Gibo i ostatak benda sišli su sa bine otpraćeni gromoglasnim aplauzom, te se publika još uvijek pod dojmom lagano počela kretati prema izlazu.

Set lista:
Činim pravu stvar
U ljubav vjere nemam