Extreme Noise Terror zagrijao Mediku!

Hladnoća, bljuzga i sve mokro u nedelju navečer dosta bi ekipe mogli zaustaviti od odlaska na neki koncert, no za 150-200 Desecrated Sphere_Leandro Cheruttipoklonika grindcore-a i Extreme Noise Terrora to nije bio nikakav problem. Pred Mediku sam došao oko 21:00 kada su se otvarala vrata i podružio se s malobrojnom ekipom koja je bila ispred ulaza. Poslije pola 9 počela je zagrebačka podrška – crustcore bendu Stigma koji su točno prije dvije godine izdali svoj zadnji album. Nešto ekipe se skupilo i dobro podržani odsvirali su svoje stvari i zagrijali publiku za Brazilce Desecrated Sphere koji su osnovani prije 2 godine i već su došli u Europu kao podrška ovakvom bendu. To su i potvrdili svojim žestokim nastupom. Brzo, nabrijano, točno i popraćeno dobrim vokalom ono su što čini ovaj bend, a dobra komunikacija pjevača s publikom dosta im dodaje na doživljaju.

Nakon otprilike pola sata odlaze sa stage-a i prepuštaju mjesto headlinerima – Extreme Noise Terror-u koji su prvi puta nakon davne 1988. došli prodrmati metropolu. Podsjetimo se, ovaj bend osnovan je davne 1985. u nekom britanskom gradiću i od tada prađe crustgrind po svijetu i izdaju albume koji paraju uši. Nažalost 2011. godine orginalni vokal Phil ExtremeNoiseTerror byEmmaStoneVane iznenada je umro te je zamijenjen. Uskrkos svemu bend se uspijeva održati živim i rasturati klubove. Zagrebački show otvorili su sa „Deceived“ kad su već počeli stage dive-ovi i ludnica. Nizali su svoje stvari  „We the helpless“, „Religion is fear“, „Raping the Earth“ i tome sličnih dok je publika divljala i skakala na sve strane. Ono što moram izdvojiti i što me jako smetalo su vokali. Nema tu puno growl ili scream tehnike već jednostavno (loše) izderavanje i kreveljenje u mikrofon. Neki možda kažu: „Ti to ne kužiš“ ili „To tak mora biti“, ali ovo me jednostavno dosta odbilo od toga da pogledam bend još koji puta bez obzira na to koliko s instrumentalne strane oni dobro zvučali. Uglavnom većini fanova to nije smetalo niti da se razbacaju na „Human error“, „Bullshit propaganda“ ili „Fucked up system“, a ni poslije koncerta baš previše. Završili su sa „Pray to be saved“, a mi smo svi vani podjelili doživljaje i nestali po domovima da se bar malo naspavamo za novi tjedan. Sve u svemu koncert nije bio uopće loš i bilo mi je drago pogledati ovako kultni bend.

Izvještaj: Tomislav Crnković