DepecheMode_13 01Depeche Mode  su još jednom Zagrepčane iznenadili vrhunskim electro-pop spektaklom, ali s tolikom količinom senzualne energije kakvom se ne bi posramila ni neka velika rock imena. Četvrti put je ovo bio bendu da nastupa pred zagrebačkom publikom, a mnogi će vjerojatno ovaj koncert smatrati njihovim najboljim do sada. Prvotno je koncert trebao biti održan na Stadionu Maksimir (tko ne bi volio Depecheovce čuti na otvorenom, vjerujem da bi svima bio puno intenzivniji doživljaj) pa je zbog tehničkih i produkcijskih razloga premješten u Arenu. Nekih petnaestak minuta prije nastupa s gornje tribine se moglo jako dobro vidjeti pozornicu i entuzijastičnu publiku koja je dobro napunila parter i fanpit.  Dave Gahan, koji ima još uvijek fantastičan glas bez mana nakon svih ovih godina, Martin Gore i Andrew Fletcher, potpomognuti profesionalnim izvedbama bubnjara Christiana Eignera i klavijaturista Petera Gordena izveli su 23 pjesme i odradili dvosatni koncert koji kvalitetom definitivno nadmašuje onaj od prije tri godine kad su nastupali točno na Valentinovo. Treba posebno pohvaliti i vizualni dio nastupa, pogotovo odlične videozidove koji su dodatno publiku nagnali da još više pjeva i kliče u totalno usijanoj atmosferi. Dave Gahan je cijelo vrijeme dominirao na pozornici, a već je u prvoj pjesmi „Welcome To My World“  pokazao koliko mu je glas stabilan i dalo se naslutiti da će vokalna izvedba biti izvrsna za vrijeme cijelog koncerta. S „Walking In My Shoes“  i „Precious“ bend je pokazao koliko može zadovoljiti poprilično velika očekivanja publike, a mnogi od nas su nestrpljivo čekali čuti uživo jedan od najvećih hitova s novog vrlo uspješnog albuma „Delta Machine“. Riječ je naravno o „Soothe My Soul“ koja je kod publike definitivno probudila želju za plesanjem i senzualnim njihanjem uz sjajnu Gahanovu interpretaciju. Meni osobno ta je pjesma apsolutni favorit na albumu, a refren je uživo zvučao još moćnije. „A Pain That I’m Used To“ s upečatljivim klavijaturskim melodijama također je bila jedna od najboljih na koncertu. To je također jedna od pjesama s lako pamtljivim refrenom koja puno bolje zvuči uživo nego na albumu. Treba napomenuti da je vokalno Martin Gore briljirao otpjevavši pjesme „Higher Love“ i „When the Body Speaks“. Toliko emotivno nešto tako otpjevati i prenijeti publici nije lako. Pjevanje Martina Gore-a definitivno će ostati zapamćeno kao jedan od najboljih elemenata nastupa. Bend je odsvirao dosta pjesama sa jednog od svojih najznačajnijih albuma, „Violatora“ pa smo uživali u „Policy of Truth“,  „Enjoy The Silence“ za vrijeme koje je DepecheMode_13 02ushićeno i gromoglasno pjevanje publike skoro nadjačalo zvuk benda, zatim „Personal Jesus“ gdje je bend opet pokazao da zna ostvariti komunikaciju s publikom i snažnim blues ritmovima gitara i bubnjeva izazvati totalni kaos u publici te  „Halo“ za vrijeme bisa. Bis je po meni bio jedna od najboljih stavki na koncertu. Neki su se probojavali da bend neće izaći, a pravo zadovoljstvo uslijedilo je s prvom pjesmom na bisu „Home“ u kojoj je opet Martin Gore vokalno briljirao. Publika se totalno razbacala na „Just Can’t Get Enough“, vjerojatno nije bilo osobe koja je imala srca sjediti na tribinama za vrijeme te pjesme.  Nakon malo poletnije atmosfere, Depecheovci izvode pjesmu koju sam, kao i mnogi, s nestrpljenjem čekala. To su oni trenutci kad ste na koncertu i sjetite se nekih od prvih hitova koji su obilježili vaše djetinjstvo, dakle, konačno su na redu bili prvi taktovi moćne „I Feel You“ bez koje nastup definitivno ne bi bio ovoliko obilježen kao što je bio pred sam kraj snagom snažnih rifovima i senzualne blues energije po kojoj ćemo pamtiti ovaj koncert. Savršena izvedba neizostavne stvari. Dakle, kao što možete vidjeti bend je za kraj sačuvao najbolje od svoje karijere, pet pjesama koje na najbolji mogući način oslikavaju raznovrsnost stila benda i glazbena dostignuća u karijeri. Posljednjom „Never Let Me Down Again“ bend se oprostio od publike koja je i nakon DepecheMode_13 03nje nastavila uzvikivati „We want more“. Depeche Mode voli Zagreb, a Zagreb još više Depeche Mode. Zvuk je ovaj put bio na visokom nivou i zaista se tu ne može ničemu prigovoriti. Sigurna sam da će biti još puno koncerata ovog velikog benda u Zagrebu koji je glazbenu scenu obogatio širokim spektrom inovativnih glazbenih ideja. Nakon više od trideset godina karijere ostali su vjerni svojim idejama i zvuku kojim ne prestaju nanovo osvajati fanove diljem svijeta. Više od dva sata svirke i 23 pjesme dokaz su visoke profesionalnosti benda i općenito odabir nekih od najvažnijih hitova, scenski nastup i trajanje pokazuju koliko dobar kontakt neki bend može imati sa svojom publikom koja jedva čeka upiti svaki djelić intenziteta nastupa.

Set lista:

1. Welcome to My World
  2. Angel