deathangel-baroeg_02Ljetni godišnji odmor nije izlika za suhu sezonu na polju metal koncerata, pa je tokom mog boravka u Nizozemskoj ispala prilika za izvrstan show u Rotterdamu – Death Angel na njihovom završnom nastupu turneje „Relentless Retribution“.

Ovaj kultni thrash bend iz Kalifornije, uz par belgijskih metalaca Powerstroke i Bliksem, su trebali svirati u notornom klubu Baroeg, time zatvarajući trogodišnji period turneje s praskom. Stoga sam se s par frendova zaputila da vidimo show, nažalost propuštajući dva support benda usljed činjenice da je sam koncert zakazan u poslijepodnevne sate. Ovo je službeno bio najraniji metal koncert na kojem sam ikad bila (isključujući nepoznate bendove koji popunjavaju vremenske intervale na ljetnim festivalima)- Death Angel su počeli svirati točno u pola 7, bučno idući kroz klasike i nove pjesme. Karizmatični pjevač Mark Osegueda je blisko komunicirao s publikom od samog početka, upoznavajući nas s posebnom vezom koju Death Angel ima sa nizozemskom metal armijom od kasnih 80-tih. Wow, pomislila sam, Nizozemska i ovaj bend zaista imaju zajedničku prošlost. Baroeg se fino popunio i uskoro su krenuli stage diveovi iz prvih redova i vriskovi s pojedinačnim song requestima članovima benda koji su bili izvrsno raspoloženi. Mark je stalno govorio publici o tome koliko vole svoje nizozemske fanove, pa je čak i pokazao svoju kožnu jaknu na kojoj je vjerojatno bio logo nekog nizozemskog benda na poleđini (nisam uspjela vidjeti u potpunosti, jer sam bila na lijevoj strani) – ništa vam ne ugrije srce toliko kao izljevi ljubavi jednog metal benda! Setlista je bio sastavljena od pjesama s nekoliko albuma doslovno razgranatih na desetljeća – od „3rd Floor“ i „Thrasher“ do pjesama sa „Relentless Retribution“, uz mnogo gitarskih riffova i vriskova. deathangel-baroeg_01Zaista su dali sve od sebe kako bi ovaj posljednji nastup na dugoj turneji učinili pamtljivim, posebice stoga što je Ted Aguilar, jedan od gitarista, proslavio 12 godina u bendu točno ondje na stageu tu noć. Promjena koju sam primjetila od nastupa na Exitu prije nekoliko godina se očitovala u formi novog basiste Damiena Sissona, koji očito nosi istu ljubav prema thrash metalu poput ostatka benda i pojačava cijeli iskustvo uživo, koje je i samo poprilično divlje. Bubnjar Will Carroll je isprašio svoj instrument to ludila, Rob Cavestany je učinio istu stvar svojoj gitari, a atmosfera u crnoj paklenoj rupi Baroega je bila ugrijana od samog početka do kraja nastupa, okrunjena s omiljenom pjesmom fanova „Kill As One“. Moglo se jasno vidjeti koliko je dečkima na stageu zabavno, multiplicirano u valovima headbanganja i vrištanja u publici.

Publika je bila luda, nastup je trajao dobrih sat i pol, i izašli smo iz Baroega na toplo sunce žmireći i komentirajući odličan show koji smo upravo vidjeli. Death Angel će izdati novi album u listopadu, i iako nisu svirali nijednu pjesmu s njega dosad, zasigurno ćemo se počastiti novim materijalom. U međuvremenu, tople preporuke za sve metalce koji žele posjetiti Nizozemsku – oni definitivno znaju kako thrashati!

Izvještaj i foto: Ilhana Škrgić

Službena web stranica: