Death_AngelDeath Angel + Dew-Scented,
Extrema & Admirion
Ljubljana
Channel Zer
01.12.2013.

Kultni Bay Area thrasheri Death Angel iskusnijim poznavateljima scene su poznati kao sinonim za vrhunski live nastup pun energije, žestoke i filigranski precizne svirke. Svoj status u potpunosti su opravdali i ovaj put unatoč ekstremno maloj pozornici (ukoliko se riječ pozornica uopće može upotrijebiti za 5 metara kvadratnih prostora na koji su se stisnuli) i mini dvorani koja nije bila skroz puna (po slobodnoj procjeni oko 80 posjetitelja), te publici koja je bila ok, ali nije na energiju s pozornice odgovorila u onoj mjeri koju je bend pružio njoj.

U sat i pol vremena bili smo svjedoci najboljeg i najenergičnijeg nastupa kojeg jedan bend može priuštiti svojim fanovima.
Death_AngelDeath Angel je definicija kako jedan thrash metal bend treba zvučati, izgledati i ponašati se. Na moje osobno zadovoljstvo dečki su uz promociju stvari s najnovijeg albuma ”Left For Dead”, ”Son Of The Morning”, ”Fallen”, ”The Dream Call For Blood”, ”Succubus”, ”Execution – Don’t Save Me” i ”Caster Of Shame” više pažnje posvetili stvarima iz novije faze poput ”Truce” i ”Rentless Revolution”, ali nisu zaboravili ni stare klasike poput ”Mistress Of Pain”, ”Seemingly Endless Time”, ”Sonic Beatdown”, ”Evil Priest” i ”Thrown To The Wolves”. Stvarno je nevjerojatno da ovako kvalitetan bend koji je kvalitetom i live nastupom u rangu stilski sličnim veličinama poput Exodusa i Overkilla ne može u ovim našim krajevima privući više od stotinjak zainteresiranih fanova.

Kao predgrupe su se u sat i pol zgurali Admirion – solidni mladi talijanski metalcore, Extrema – talijanska jako dobra ekstremna verzija Pantere i Dew-Scented – njemački speed-trash koji su također imali dosta dobar nastup, a mene su stilom podsjetili na svoje sunarodnjake i trash metal ikone Kreator (ranija faza), Sodom i Destruction.

Rezime: odličan paket od 4 benda, dosta dobar zvuk, slabašna rasvjeta, solidna publika i vrhunski Death Angel.

KONCERTNA GALERIJA – KLIK!

Izvještaj: Dino Alić