Brit Floyd 1Najbliže slušanju glazbe Pink Floyda uživo ovih dana (ne računamo Rogera Watersa) mogu pružiti Brit Floyd, koji su ponovo posjetili Zagreb, ovog puta u sklopu “P-U-L-S-E 2013. – The Pink Floyd Ultimate Light & Sound Experience“ svjetske turneje. Koncert je bio održan u dupkom punoj maloj dvorani Doma sportova i prikazao je sličan vizualni identitet sa svjetlosnim efektima i animacijama s posljednje turneje Pink Floyda iz 1994. Sličan. Oni koji su 1994. svjedočili pravom Floydu znaju da to nije baš tako, ali 1994. je bila davno.

Najbolji i najautentičniji Pink Floyd tribute bend maestralno je svirao glazbu tog legendarnog benda šarolikoj publici koja je uključivala sve od tinejđera koji su tek počeli graditi svoj glazbeni ukus do prekaljenih Pink Floyd fanova. Dvoipolsatni koncert je bio podijeljen u dva dijela u kojima je odsvirano najbolje od Pink Floyda, dovoljno da zadovolji i najzagriženije fanove Pink Floyda. Poseban naglasak stavljen je na album “The Dark Side of the Moon” koji je izašao prije 40 godina.

Brit Floyd2Setlista je uključivala 24 pjesme (odnosno 25 s bisom) i njihova izvedba je toliko bila slična originalu da, ako biste zatvorili oči, vjerojatno je da biste zamislili Davida Gilmoura, Rogera Watersa, Ricka Wrighta, Nicka Masona i kako sviraju ispred vas. OK, možda i ne doslovce, ali cijela priča jest vjerodostojno napravljena, nisu Brit Floyd slučajno “blagoslovili” i sami Floydovci.

Umjesto njih, pozornicu je zauzela grupa odličnih glazbenika predvođenih Damianom Darlingtonom na gitari i podržanih fenomenalnim vokalima Amy Smith i Jacquie Williams, te naročito Ole Bienkowske koja je pokazala svoj zadivljujuć glas u “The Great Gig in the Sky.”

Kako je koncert odmicao, tako je reakcija publike rasla. Isprva, posjetitelji ove iznimne svirke sramežljivo su si pjevali u brade, njihajući glavama u ritmu glazbe. Samo su himnične “Another Brick in the Wall” i “Shine on You Crazy Diamond” izazvale značajniju reakciju. No, nikako ne smijemo optuživati publiku za mirnoću, jer ih je koncert odveo u stanje slično transu tjerajući ih da se izgube slikama i zvukovima koji su preplavili dvoranu.
Drugi dio koncerta, koji je kulminirao s “Comfortably Numb”, konačno je izazvao pravo opuštanje publike. Pjevali su, vrištali i skakali uz skoro transcedentalne zvukove koji su dopirali s pozornice. Koncert je završio sa žestokom “Run Like Hell” i obećanjem “Vidimo se iduće godine!” koje je zagrijalo publiku prije no što su izašli na hladnu zagrebačku noć.

Brit Floyd 4Setlista:
Set 1
1 In the Flesh?