Sinoć su Močvaru dobro protresle žestoke note.

wild-mocvaraVader se 10. travnja uputio na drugi dio turneje Back to the Black na kojoj mu se pridružilo još jedno veliko ime metal scene – Melechesh, ali i mlade snage – francuski W.I.L.D. te Šveđani Sterbhaus.

Mogu reći da sam očekivala puno veću posjećenost, ali nažalost to se nije dogodilo unatoč pristupačnoj cijeni ulaznice.

Večer su otvorili dečki iz francuskog thrash/death benda W.I.L.D. u 19:30 kako je i bilo najavljeno. Žao mi je što u vrijeme njihovog nastupa nije bilo više ljudi. Nekolicina nas se raspršila po mračnim kutevima Močvare poput sramežljivih pauka, ali smo barem imali priliku čuti nešto novo, nešto divlje. Inače, bend je osnovan još 2000. godine pod imenom Wild Karnivor. Svoj su prvi album Embryon objavili 2006., a nakon toga su uslijedila još dva: Aeternum Vale (2008.) i Agony of Indecision (2012).
Unatoč praznoj dvorani Jérôme, Fred, Thom i Eddy su svoju setlistu odsvirali žestoko i profesionalno.

Nakon kratke pauze na scenu stupa Sterbhaus koji su imali nešto brojniju publiku od prethodnog benda. Ova četvorka iz Stockholma nas je zabavila svojom glazbenom kombinacijom humora i metala.  Posebno me oduševila pjesma House of the Dead Dwarf s njihovog drugog studijskog albuma Hits for Dead Kids iz 2011-te. Izvrstan Sterbhaus-Mocvararitam, pozitivna energija, zanimljive dionice na basu – samo su neki od elemenata koji ih čine izvrsnim live bendom.

Nakon njih je uz miris tamjana došlo vrijeme za Melechesh. Upravo savršen uvod za ovaj bend koji me privukao mističnim, briljantim orijentalnim melodijama. Zaista sam jedva čekala čuti ih uživo i iskreno sam se nadala duljem nastupu, ali umjesto najavljenih sat vremena, svirali su tek oko 45 minuta. Bilo kako bilo, drago mi je što sam ih napokon vidjela pa makar i na kratko.
Na setlisti su se našle sljedeće stvari:
Illumination: The Face of Shamshah
Sacred Geometry
                                                                                Ladders to Sumeria
                                                                               Defeating the Giants
Melechesh-Mocvara
Grand Gathas of Baal Sin
Triangular Tattvic Fire
Rebirth of the Nemesis
Caravans to Ur

Nadam se da će uskoro izbaciti novi album i krenuti na turneju kao headliner te po mogućnosti ponovo posjetiti Zagreb.
I dok se miris tamjana još nije slegao, pozornicu zauzimaju poljske metal legende Vader i publika je opet živnula. Peter nas je sve pozdravio s “Dobra večer, Hrvatska!” i tako otvorio brutalni, energični set pjesama s legendarnog albuma Black to the Blind iz 1997-e i Sothisa. U jednom trenutku se stvorio veliki moshpit pa su dvoranom letjeli ljudi, mobiteli, fotoaparati, pivo… tako sam napokon te večeri dobila pravi osjećaj metal koncerta. Iako nikad nisam aktivno slušala ovaj bend, oduševili su me svojim live nastupom i izvrsnom komunikacijom s publikom koja je istom mjerom uzvraćala – pjevanjem, skakanjem, headbanganjem … zaista je sve prštalo od energije.

Vader-MocvaraSetlista:
Intro
Sothis
The Wrath
Fractal Light
Heading for Internal Darkness
The Innermost Ambience
Carnal
True Names
The Beast Raping
Return to the Morbid Reich
Reborn in Flames
Foetus God
The Red Passage
Distant Dream
Come and See My Sacrifice
Black to the Blind
Dark Age
Vision and the Voice

Bis:
Raining Blood (Slayer cover)
Imperial March (by John Williams)

Unatoč slabom odazivu publike, zadovoljna sam koncertom, a pogotovo nastupom Vadera. Pohvalno je i to što su se svi bendovi držali satnice – jako mi se sviđa taj novi trend na hrvatskim koncertima. Nadam se da će u budućnosti više ljudi obratiti pažnju i na predgrupe da se opet ne dogodi prazan prostor kao tijekom izvrsnog nastupa W.I.L.D.-a.

Sve u svemu, Močvara na lijep način slavi svoj 14. rođendan!

KONCERTNA GALERIJA – KLIK!

Izvještaj: Martina Šestić