Koprivnica je još jednom pokazala kako ima potencijal i publiku za žestoke metal događaje. Imena na ovogodišnjem, drugom izdanju, Winter Metal Festa možda nisu bila zvučna na svjetskoj razini kao što je to prošle godine bilo s Belphegorom, ali zato su to bila najzvučnija imena domaće metal scene.
Večer su otvorili varaždinski melodic death metalci Uninvited. Okupljeni ne tako davne 2010., već imaju dogovorenu gažu na hrvatskom izdanju Metalfesta. To govori o njihovoj kvaliteti koju su predstavili zainteresiranoj publici koja se ipak nije mogla nabrojatik samo na prste, što je za Koprivnicu zapravo veliki uspjeh. Glavni adut ovog benda definitvno su dobre gitarske solo dionice.
Sljedeći je bio najbolji koprivnički metal bend s velikim ugledom na lokalnoj razini – Flamethrower. Posljednji sam ih puta gledala prije, kako bi se reklo, sto godina. Mislim da je lokacija bila Kugla i da su svirali sa Soundbringerima. No, nedavno su izdali novi album, pa su uz presjek prvog demo albuma odsvirali pokoju novu stvar. To je odličan live bend koji ima stalnu publiku koja je najbolje reagirala na obradu Metallicine „Battery“ za vrijeme koje je čak nastao kratkotrajni mosh pit. Ako se ne varam, prije su imali još jednog gitaristu, no pjesme dobro zvuče i samo s jednom gitarom, premda bi stvar mogla biti još izražajnija uz dodatnu lead gitaru. Koja minuta više njihovog seta lijepo bi sjela.
Igut je ostavio odličan dojam. Dečki daju sve od sebe i to uspijevaju prenijeti na publiku. Žestoki su, melodični i jednostavno fenomenalni. Posebno su me se dojmili trenutci kada je pjevačev clean vokal nadopunio najnoviji član benda, gitarist, back vokalom. Stvar je u tome što njihovi glasovi izvrsno funkcioniraju zajedno i kada bi se back također pretvorio u lead takve bi zajedničke dionice u pjesmama bile nešto specifično što bi dalo dodatnu boju njihovim stvarima i naravno, učinili ih još boljim. Igut uskoro izdaje novi album „Point Of No Return“ kojeg će predstaviti headlinerskim koncertom u Močvari 23.03. zajedno s bendovima Cojones i Treshany. Tko ih dosad nije gledao uživo, toplo preporučam skorašnji koncert jer ovaj bend svakako vrijedi gledati uživo.
Bend od kojeg se najviše očekivalo, bend koji je nedavno pobijedio na Wacken Metal Battleu i izborio nastup na regionalnom finalu istog – Cold Snap. Dečki su uistinu opravdali vrlo visok status koji ih prati. Imali su očekivano najviše publike koja je na njih dobro odreagirala. Kod njih je sve na mjestu – od glazbe do samog perfomancea. Usklađeni do najsitnijeg detalja s izvrsnim autorskim stvarima, Cold Snap me uvjerio da je trenutno jedan od najboljih hrvatskih metal bendova. Zagrebački thrasheri, na čiji nastup nemam nikakvih zamjerki, Sufosia, bili su žestoki šećer na kraju i premda je Cold Snap iscrpio većinu snage iz publike, Sufosia je uspjela održati atmosferu za zavidnoj razini.
Uočljivo manje ljudi nego prošli put, no atmosfera i organizacija bila je na visokoj razini. Dom mladih izvrsno je mjesto za ovakve događaje i šteta je što se ovakvo nešto događa samo jednom godišnje. Do sljedećeg Winter Metal Festa!

Više fotografija možete pronaći u GALERIJI.

Izvještaj: Maja Trstenjak (maja@venia-mag.net)