Wacken Open Air je sa svoje 23 godine održavanja najveći i najpoznatiji metal festival na svijetu, a okuplja preko 80 000 metalaca svake godine. Ove godine je po prvi puta u Hrvatskoj održan Wacken Metal Battle, gdje se 6 naših bendova borilo za nastup na Wackenu.  Odabrano je 6 bendova koji su svi među najpoznatijima na domaćoj sceni, a to su : Cold Snap, Father, Inciter, Rising Dream, Stimulans i War-Head. Sve su to bendovi sa puno iskustva i koncerata sa svjetski poznatim bendovima.

Raspored svirki nije ranije objavljen nego smo to saznali tek kad smo došli, no to je dobro jer je u Boogaloo-u od prvog benda bilo prilično puno ljudi, za razliku od većine koncerata kad ih na početku ima svega par u prvim redovima. U 21:00, prvi na pozornicu izlaze heavy metalci Stimulans iz Splita. Dečki su odradili nastup odlično, i nemam nikakve zamjerke s tehničke strane, dapače moram pohvaliti gitariste, no tekstovi mi i nisu nešto.

Nakon njih na na red dolazi Cold Snap, groove metal bend iz Varaždina, meni jedan od favorita večeri. Dobar nastup, energičan kao i uvijek . Svirali su i starije i novije pjesme, a među njima se našla i njihova vjerojatno najpoznatija, obrada pjesme „Bongo bong“.

Treći po redu svirao je Rising Dream, power/death metal bend koji je 2008. nastupao kao predgrupa Iron Maidenu u Splitu, i moram priznati da su mi tad bili bolji. Međutim, velike pohvale novoj pjevačici za stvarno odličan growl.

Zatim slijedi Inciter iz Zagreba, jedini bend koji je imao pirotehniku na pozornici što je jako pridonijelo njihovom scenskom nastupu. Mora se priznati da se u njihovoj svirci jako vidi utjecaj Metallice, možda čak i previše, no meni osobno bili su jedan on najboljih bendova, ako ne i najbolji.

Kao predzadnji bend večeri na pozornicu izlaze thrash trojac War-Head iz Osijeka. Dobar bend i odličan nastup u old school stilu.

I za kraj svira Father iz Rijeke, poznat po vrhunskim nastupima. Imali su najbolji komunikaciju s publikom os dvih bendova, a i najoriginalniji scenski nastup. Pred kraj koncerta članovi benda su stavili maske Guy Fawksa, a pjevač je simbolično poderao transparent ACTA, što je naravno izazvalo veliko oduševljenje publike. Na kraju su spomenuli sve bendove koji su svirali, ali i neke  odlične naše bendove koji nažalost nisu dobili priliku sudjelovati u borbi za Wacken, kao npr. E.N.D iz Zadra.

Žiri je vrlo brzo donio odluku, te je slijedilo proglašenje pobjednika.

Treće mjesto dijele War-Head i Stimulans, drugo mjesto osvojili su Father. A prvo mjesto i ulazak u finale natjecanja za nastup na Wacknu dobio je Cold Snap .

Izvještaj i foto: Elena Crnković