Nakon vrlo uspješnog natjecanja Wacken Metal Battle gdje se šest najpoznatijih hrvatskih bendova borilo za nastup na Wackenu, Cold Snap je dobio priliku predstavljati Hrvatsku u finalnoj regionalnoj (ex-Yu) borbi.
Wacken Metal Battle Finale održan je ove subote u Zagrebu u maloj dvorani kluba Boogaloo, a osim naših predstavnika Cold Snap, u natjecanju su sudjelovali As I Fall iz Bosne i Hercegovine, Dot The Eye iz Srbije i Mephistophelian iz Slovenije.
Koncert je počeo oko pola 11, prvi je svirao metalcore bend As I Fall. Kvalitetan nastup, potrudili su se, iako je bilo još relativno malo ljudi, kako to obično bude na prvim bendovima.  Sljedeći su nastupali groove metal bend Dot The Eye, po prvi puta u Hrvatskoj. Dobro su odradili nastup, a do kraja se i publika malo više aktivirala. Treći po redu nasupali su death metalci Mephistophelian, jedni od najvećih favorita za pobjedu. Odličan nastup, uigran i žestok, a i publika ih je odlično prihvatila i pratila cijelo vrijeme. I zadnji nastupaju domaći Cold Snap. Nastup energičan kao i uvijek napravili su odličnu atmosferu, a vjerna publika pratila ih je i ovaj put i pjevala s njima.
Ovoga puta za izbor najboljeg benda bio je ponovno zadužen žiri, koji je u kratkom roku donio „presudu“, a svi natjecatelji su na kraju dobili neku vrlo vrijednu nagradu, pa tako Mephistophelian nastupaju na Masters Of Rock 2013, As I Fall i Dot The Eye odlaze na Metalfest 2013, a kao pobjednici ovog finala, na Wacken Open Air odlazi Cold Snap koji je ovim nastupom dokazao kako to svakako i zaslužuje. Na kraju su se zahvalili svima i rekli kako će Hrvatsku i cijelu našu regiju predstavljati na Wackenu najbolje što mogu.

FOTO GALERIJA dostupna je OVDJE.

Izvještaj i foto: Elena Crnković