Zagrebačka Močvara još jednom je postala okupljalište black metal poklonika. Ovoga puta za to su zaslužni bili Vreid, Carach Angren i Mistur u skopu svoje „Fire Walk With Me“ turneje.
Koncert su oko 21.30 otvorili norvežani Mistur koji sviraju dosta zanimljivu verziju melodičnog i sirovog black metala. Dodatnu melodičnost dodaje clean vokal klavijaturista koji prati odličan vokal pjevača. Publika ih je dosta dobro prihvatila mašući rukama i glavama te su se Mistur zahvalili i prepustili stage ostalima.
Nakon 15-ak minuta na stage izlaze tri dugokosa momka ukrašena corpse paintom koje poznajemo pod imenom Carach Angren. Ovi Niozemci uskočili su kao zamjena za Einherjer koji su otkazali cijelu turneju, pa su tako Carach Angren dobili priliku predstaviti svoj zadnji album hrvatskoj publici. Zadnji put sam ih gledao u Boogaloo-u kao predgrupa Dark Funeral-u gdje mi zbog užasnog ozvučenja nisu ostali u dobrom sjećanju, pa sam malo skeptičan išao na koncert. Zanimljiv je njihov sastav koji čine gitarist-vokal, klaviaturist i bubnjar, bez basista, no to ih nije sprječilo da rasplamsaju atmosferu. Oko 150 ljudi koji su svjedočili koncertu zadovoljno su mahali glavama i pjevali u prvim redovima jer ono što su nam momci priredili bilo je odlično, a čak se dizala hrvatska zastava u prvim redovima isto kao i glazbene želje napisane na papire. Predstavljali su nam svoj zadnji album „Where The Corpses Sink Forever“, ali i odsvirali koji stari hit poput „The Carriage Wheel Murder“. Pjevačev odnos s publikom bio je odličan i uspjeli su napraviti odličnu atmosferu na stvarima poput „Bitte Totet Mich“,  „Linnering In An Imprint Haunting“ pa čak i na „Spectral Infantry Battalions“ koju je pjevač otpjevao na matricu. Za kraj odsvirali su hitove „Bloodstains On The Capitan’s Log“, „General Nightmare“ i „The Ghost Of Raynhem Hall“, totalno aktivirali publiku i nažalost napustili stage jer su bili ograničeni satnicom, no obećali su da će se sigurno vratiti.

Carach Angren Setlist:

1. Linnering In An Imprint Haunting
  2. Haunting Echoes From The Seventeenth Century
  3. Spectral Infanti Battalions
  4. The Sighting Is A Portent Of Doom
  5. Bitte Totet Mich
  6. The Carriage Wheel Murder
  7. Bloodstains On The Capitan’s Log
  8. General Nightmare
  9. The Ghost Of Raynhem Hall

Zadnji na stage dolaze Norvežani Vreid koji su se već dva puta predstavili hrvatskoj pubili kao predgrupe, te sad napokon dolaze kao headlineri turneje. Black ‘n’ roll momci otvorili su koncert sa „I Krig“ i aktivirali publiku.  Unatoč tome što su Vreid glavni bend večeri na njima je ostalo manje ljudi nego na njihovim prethodnicima Carach Angren tako da je i atmosfera malo splasnula, no to nije spriječilo Norvežane da odsviraju odličan koncert.
Nizali su stvari poput „Welcome To The Asylum“ sa aktualnog albuma „V“, „Milorg“ posvećenu ljudima koji su se borili protiv nacista u Norveškoj, „Raped By Light“, a onda slijedi jedna nova stvar nazvana „The Devils Hand“ koju je publika dosta dobro prihvatila.  Završavaju sa dobro poznatom „Pitch Black“ i napuštaju stage, a mi kroz kišnu noć polagano odlazimo kući. Bez brige, ovaj tjedan još ima događanja, a to je već u petak Soulfly u Tvornici, sa svojom „Maximum Cavalera“ turnejom dolaze razveseliti metalce. Vidimo se u Tvornici!

Vreid setlist:

1. I Krieg
  2. Raped By Light