Nakon sedam odrađenih svirki na svim stranama Hrvatske, United bands vs. Crowd napravili su spektakl u Zagrebu za kraj prve sezone. Ono što je zanimljivo je to da je ovaj koncert sniman za DVD, a isto tako održana je nagradna igra sa korisnim nagradama.
U zagrebačkom Željezničaru petak je bio rezerviran za 6 veselih zagrebačkih metal bendova te uvijek raspoloženi Monox iz Rijeke. Oko 8 smo stigli na mjesto zločina, a ekipa je već u dovljnom broju vjerno sjedila po ulici i pila što brže da se cuga ne zagrije. Vrućina je pucala više od alkohola, no i to s izdržalo jer društvo je bilo super. Obično koncert otvara gostujući bend no ovoga puta ipak je to bio Bravement na kojima i nije bilo nešto puno ljudi jer ih je još dosta vani pilo prije ulaska. Nakon njih riječki Monox pokazuju što znaju na stranom teritoriju (prošli put smo ih gledali u Rijeci), a ljudi se polako počinju skupljati. Treći bend su uvijek dobro raspoloženi Godlike koji već okupljaju veću publiku za headbanging i mosh pit. Pozornicu su razvalili, a publiku zagrijali za folkere Stribog koji su po običaju sviraju presijek najboljih stvari i kojima su uspijeli zadržati publiku aktivnom. Nakon Striboga delgacija hostesa i organizatora penje se na stage ne bi li održali izvlačnje za nagradnu igru. Naime, svatko tko je kupio kartu dobio je broj koji je bio u kutiji iz koje se izvlačilo. Podijeljeni su kondomi, majice i glavna nagrada – besplatni ulaz na otvorenje druge sezone, a uz svaku nagradu lijepo je išao i paket pive.
Nastavak koncerta slijedi uz Polarity of Life koji su lijepo odsvirali, međutim imali su nešto manje publike nego ostali bendovi, a za kraj na stage idu Decomposing Entity bez basista. Ono publike što je ostalo dalo je sve od sebe da podrži momke pa je mosh pit bio žestok. Odradili su odličnu svirku i zasluženo postali bend večeri. Nakon njih polagano fajrunt i ekipa pozdravlja i razilazi. Ono što je žalostno da Inside My Casket nisu svirali, nadovno je bubnjaru pozlilo pa su morali otkazati, ako je istina želimo mu brz oporavak i povratak za bubanj.
Unatoč InMusic festivalu i svemu i svačemu što se događalo, ovo je najposjećniji United Bands vs. Crowd do sad i to dokazuje da ovo prerasta u nešto veće. Nitko nema veliku želju cijeli vrijeme gledati iste bendove već družiti se sa njima i svima ostalima na njihovima pohodima, upoznavati nove ljude, družiti se i zabaviti jer to je ono što ova organizacija pruža, kvalitetnu glazbu i mnoštvo zabave. Tijekom ljeta moramo zabavu tražit na drugim mjestima, a sa ovim momcima vidimo se sljedeće sezone.

FOTO GALERIJA DOSTUPNA NA KLIK!

Izvještaj: Tomislav Crnković