Ekipa iz United Bands vs. Crowd ponovo je skupila dva puna busa i tako smo u subotu, 25.2., krenuli u Sisak, pravac u klub Skwhat. Dobri bendovi, super ekipa i konačno toplije vrijeme bili su odličan razlog da entuzijastični sjednemo u bus i krenemo prema novoj stanici. Oko pola 5 oba busa krenula su iz Zagreba i već oko pola 6 bili smo pred klubom. Zatim slijedi nekoliko sati „ubijanja vremena“ u gradu i ispred Skwhata, no vrijeme brzo prolazi kad se dobro zabavljate. Za to vrijeme bendovi su odradili tonske i koncert može početi.
Prvi su se publici predstavili Inertion iz Siska, a zatim je zagrebačka ekipa zavladala stage-om. Prvi su bili tehnical death metalci Decomposing Entity koji su prilično aktivirali publiku i napravili odličnu atmosferu koju Polarity of life nastavljaju podgrijavati i održavati.
Alkohol i dalje curi na veliko, kose lete na sve strane,a na stage stupaju Inside My Casket i još jednom mi zvuče totalno odlično kombinirajući 2 scream/growl vokala u The Black Dahlia Murder zvuk. Slijede dva benda malo manje žestine no to ne znači i lošije atmosfere, prvi od njih, Bravement, su uspještno aktivirali ljude da pjevaju s njima dok folkeri Stribog, koji su ovaj puta nažalost došli bez Mrve, navode sve na uživanje u milodatima odličnog ženskog vokala.
Za žestoku završnicu i metalcore zvuk pobrinuli su se Godlike, žene mahnito mašu u prvim redovima dok se „jači“ spol baca okolo zadovoljan svirkom i atmosferom. Nakon završetka koncerta počeli smo se polako spremati za doma, a nakon jednosatnog putovanja koje smo uglavnom prespavali, stižemo u Zagreb u ranim jutarnjim satima. Svakako ovo postaje sve bolje i bolje, a slijedeća stanica je za mjesec dana u Varaždinu.
Vidimo se tamo!

Izvještaj: Tomislav Crnković