Nakon uspješno odrađenih koncerata u Splitu i Čakovcu, slijedeće odredište zagrebačke šestorke „United Bands vs. Crowd“ bila je Rijeka. Usprkos vremenskim neprilikama, snijegu, vjetru, pa čak i djelomično zatvorenoj autocesti putovanje ipak nije odgođeno, te su u subotu u ranim popodnevnim satima članovi bendova  Decomposing Entity, Stribog, Inside My Casket, Polarity Of Life, Godlike i Bravement, a zajedno s njima i brojni fanovi krenuli prema Rijeci. I nakon nešto više od tri sata vožnje stigli smo na more, dovoljno rano da prije koncerta stignemo prošetati gradom i popiti par piva. Nakon toga vratili smo se do Stereo dvorane gdje se održavao koncert, te nakon kratkog razgledavanja prostora, koji je dosta velik i odlično izgleda, počeo je prvi bend, riječki Monox. Objavili su kako je ovo koncert s novom postavom i lijepo otpržili svojih pola sata death metala. Pred kraj u nagradnom izvlačenju poklonili su svoj poklon paket koji se sastojao od karte za Metalfest u Zadru, majce, stickera i prišivaka. Nakon njih počela je United Bands vs. Crowd ekipa svojim folk dijelom, Stribogom. Bend koji je na sceni već dosta dugo i koji je svirao po cijeloj državi i kontinentu. Zadnji put kada sam ih gledao u svojem sastavu su imali i frulicu koje ovaj put nažalost nije bilo, no gitaristi su jako dobro popunili njezino mjesto. Najveće ovacije pokupili su njihovi hitovi Krunidba Slavena i Rusalka. Nakon njih pozornicu preuzimaju Inside my Casket, meni definitivno bend večeri. Ekipa se dosta aktivirala i stvorila veći moshpit dok su 2 odlična vokala dominirali pozornicom i razglasom. Dva odlična scream-growl vokala čine ovaj bend specifičnim na sceni, a nabrijana muzika uz ovu kombinaciju od benda radi opaku mašinu za mošanje. Bravement je bend koji je pomalo odudarao od ostatka jednostavnom činjenicom da je u svom sastavu imao i klavijature te je koristion clean vokal, no to ne znači da su bili manje dobri. Svoju setlistu su odradili dobro uigrano i profesionalno. Na pola puta svoji dio repertuara dobili su Polarity of Life koji mi djeluju malo mlađe od ostalih bendova (što se tiče članova) no praše istom žestinom. Predzadnji na stage stupaju Godlike, nabrijani sa odličnim vokalom. Nastup je bio kvalitetan, brz i žestok popračen živahnom publikom i podržavanjem od strane iste. Riječko izdanje ovog ‘mini-festa’ zatvorili su tehnical death metalci Decomposing Entity pred već prorijeđenom publikom. Svejedno cijelo vrijeme bengalo se u prvim redovima, a čak su uspjeli napraviti i manji wall of death. Jedan od gitaristi je imao malih problema s zvukom no ipak dečki su se pokazali stvarno vrhunski i zatvorili ovaj događaj totalnom žestinom i energijom.  Put natrag većinom smo prespavali, a u Zagreb smo stigli već pred jutro. Iako na početku, s obzirom na vremenske uvjete, odlazak na put nije zvučao baš obećavajuće, na kraju je završilo kao jedno zanimljivo putovanje i odličan koncert, koje svakako treba ponoviti.  Slijedeća stanica ove ‘mini-turneje’ je Pula, i to ovaj vikend, a nakon toga očekujemo potvrde još mnogo gradova.

Više informacija o budućim koncertima:

Izvještaj i foto: Tomislav i Elena Crnković