Nakon skoro tri godine, najpoznatiji talijanski gothic metal bend Theatres des Vampires vraćaju se u Hrvatsku, u sklopu promocije svog posljednjeg albuma „Moonlight Waltz“ iz 2011. god. Zagreb je ovom prilikom prvi grad u nastavku njihove turneje započete u travnju 2011. , a ovi Hrvatima već dobro znani Talijani nastupili su jučer u sklopu večeri „Vampiria“ u Boogaloo-u koju organizira Twilight promotions, a na kojoj su sudjelovala još tri benda- domaći symphonic metal Downcast Art, te talijanski gotičari JTR SICKERT i Lunocode.
Večer su otvorili u 21.15  Downcast Art koji su, na žalost, imali priliku odsvirati tek nekoliko pjesama pred jako malim brojem ljudi, a nakon njih sve se nastavilo u znaku Talijana, koji su svirali svaki oko 45 minuta.
Theatres des Vampires s karizmatičnom Sonyom Scarlet izašli su na pozornicu oko 23.30 u svom specifičnim teatralnom tonu. Zanosna je pjevačica noseći masku stupila na stage poput dive, a svojim je pokretima duž čitavog koncerta opravdala naziv benda.
Koncert je započeo pjesmom „Keeper of Secrets“ sa posljednjeg albuma uz iznenađenje u obliku prskalica, a bend je odsvirao ukupno 17 pjesama, većinom hitova poput „Lilith Mater Inferorum“, „Angel of Lust“, „La Danse Macabre du Vampire“, „ Carmilla“. Tokom nastupa Sonya je nekoliko puta naglasila kako voli hrvatsku publiku i kako je sretna što ponovno nastupaju ovdje. Izuzev malog broja fanova koji su bili u interakciji s bendom, atmosfera je bila prilično slaba, za što je zaslužan slab odaziv i generalna letargičnost Hrvata, koji će, čini se, uspjeti uništiti nekad prilično dobru gothic metal scenu.
Sve je završilo iza 1 sat, nakon čega je počeo dobro znani Twilight Party s DJ-em Tomijem Phantasmom.

Theatres des Vampires setlista:

1. Keeper of Secrets