Ljeto u Zagrebu je predivna stvar, pogotovo početak srpnja, a da nam ne bi isto bilo prehladno, pobrinuli su se žestoki zvuci koji su dopirali iz Močvare.
„The End Of Humanity 2012“ turneja dovela je četiri ekstremna benda – Unbreakable Hatred iz Kanade, Re-Armed iz Finske, Origin iz SAD-a i legende death metala – Suffocation.
Večer su imali čast otvoriti Unbreakable Hatred čiji je nastup popratilo oko desetak ljudi. Njihov je nastup bio kratak ali žestok dok je Močvara zjapila prazna a ljudi bježali van da ulove malo zraka.
Sljedeći su bili death/thrash Re-Armed  iz Finske, bend koji dolazi iz domovine saune, tako da su navikli na zdravo i redovito kupanje u znoju jer su mokri već izašli na pozornicu. To je jedan izrazito simpatičan i kvalitetan bend koji je cijelo vrijeme pokušao aktivirati publiku koje je ovaj puta bilo ipak malo više nego na prvom bendu. Da ne bi oni vani bili zakinuti, gitarist je odlučio izaći i u dvorištu odsvirati nekoliko riffova pred začuđenim licima koja su sve to jako dobro prihvatila. Osnovani su 2001., a debitantski im je album, „Worldwide Hypnotize“ izašao tek ove godine pa sa sigurnošću mogu reći da je pred njima svjetla budućnost te da su pravo osvježenje na sceni.
Origin su uz Suffocation, očekivano, imali najviše fanova čiji se broj za vrijeme njihova nastupa, usudim se reći utrostručio i Močvara je tada bila ugodno popunjena. Odlično raspoloženi bend razvalio je sve pred sobom, vokalna igra pjevača, basista (koji je inače s zanimanjem pratio koncert Re-Armeda)  i gitarista bila je savršeno izbalansirana uz snažnu potporu bubnjeva i kompleksne bas dionice. Pjevač je cijelo vrijeme održavao komunikaciju s publikom na visokoj razini, uistinu se osjetila povezanost između fanova i benda koji je bio oduševljen prvim nastupom u Hrvatskoj. Prezentirali su novi album „Entity“ uz nastup koji je prošao glatko i žestoko (slatko) te su ostavili jak dojam na svim posjetiteljima.
Svaka je promjena trajala oko pola sata, pa tako i finalna kada su se u pola 12 na pozornicu popele legende death metala, bend koji postoji od davne 1988. – Suffocation. To je bilo to, Močvara je bila puna a unutra se jedva dolazilo do zraka. To naravno, nije smetalo fanovima koji su u mosh pitu gubili zadnje atome snage ludujući uz zvuke najdražeg im benda koji je koncert odradio i više nego kvalitetno od prve do zadnje sekunde  ostavivši za sobom zadovoljne ljude okupane u znoju.
Svima mrski ponedjeljak završio je na najbolji i najžešći mogući način. Također bio je to izvrstan kraj koncertne sezone koja ove godine i nije bila nešto bogata zanimljivim događanjima, no zato je jesenska već najavila veliki spektakl. Sada svi trk na festivale!

FOTO GALERIJA

Izvještaj: Maja Trstenjak (maja@venia-mag.net)