Točno u 21 sat, na pozornici Tvornice kulture u Zagrebu, spustio se dim i iz pozadine, na opće oduševljenje, čuo zvuk gitare. Polako se prema pozornici približavala svijetleća harfa, te za njom bubjar, basist, gitarist i na kraju jedan jedini  Steve Vai. Prepuna  Tvornica je pala u trans i konačno je počelo sa „Racing the World“, sa albuma „The Story of the Light“ kojeg Vai promovira na aktualnoj turneji.Nakon „Velorum“ također sa aktualnog albuma, Vai se obratio publici, napomenuo kako je prespavao u Zagrebu, kako mu je drago biti ovdje i zahvalio publici na dolasku, te zaplesao što je naznačilo da će ovaj koncert biti pravi show. Euforija se nastavlja sa klasikom Steve Vai-a „Building the Church“,na koju je publika odlično reagirala, te ih je zvijezda večeri nagradila sa par trzalica.U predivnoj atmosferi, punoj fotoaparata, Vai se ponovno obrača publici, i predstavlja svoj fantastičan bend, te počinje „Tender Surrender“, još jedan Vai klasik, koji završava prvi dio koncerta.

U drugoj polovici osim pjesama Vai-a smo mogli čuti, i solo nastupe njegovih kolega iz benda. Svaki član je vrhunski glazbenik, i u par minuta što su dobili solo da pokažu što znaju,  iskoristili su izvrsno i zaista ih je bio užitak slušati.Koncert je završen sa neizostavnim „For the Love of God“ i „Taurus Bulba“. Sve u svemu, Steve Vai je hrvatskoj publici pokazao osim, da je genije za gitaru (ako je to ikad bilo upitno), da je i pravi showmen, imao je izvrstan kontakt sa publikom, sa svojim virtuoznim sviranjem je bacao publiku u trans, a sa svojim plesovima, i šalama ih je nasmijavao do suza.

Iako je Steve Vai na najbolji mogući način odradio posao u Zagrebu,  čini mi se da organizacija i nije bila najbolja .U Tvornici je definitivno bilo više ljudi nego je njen kapacitet. Sljedeća mana su poprilično nasilni redari, koji su izbacili dvoje ljudi jer su se pokušali progurati naprijed da bolje vide, također nisu izostale niti nasilne prijetnje za sve koji su zapalili cigaretu, dok su 20-ak metara dalje sami zaštitari bezbrižno pušili.
Mane ćemo pokušati zaboraviti i sjećati se samo vrhunskom koncerta kojeg nam je Vai sinoć priredio, i nadati se da ćemo imati priliku ponovno uživati u njegovom koncertu.

Kompletna set lista:

Racing the World