Večer koju smo svi čekali mjesecima događala se sada: SONATA ARCTICA  je posjetila Beč, a njima je došao i bend BATTLE BEAST, također iz Finske.
BATTLE BEAST mi je bio iznenađenje jer sam ih vidjela u travnju sa NIGHTWISH i njihovom originalnom pjevačicom Nitte Valo. Nitte je bila stvarno nešto što će u Beču nazvati originalom, učinila je zvuk BATTLE BEASTA jedinstvenim i bila sam jako oprezna u ocjeni hoće li nova pjevačica to uspjeti doseći. I tako sam se pridružila okupljenima u Areni i da, iznenadila sam se. Nova pjevačica Noora Louhimo je stvarno dobra no moram priznati da joj je glas komercijalnijih od Nitteinog. Vizualno su vrlo slične pa sam morala dvaput pogledati i uvjeriti se je li na pozornici nova pjevačica ili ne. Njezino ponašanje gotovo je identično prethodnici tako da vjerujem da su se BATTLE BEAST stvarno potrudili pronaći pjevačicu koja će im odgovarati i nakon što sam čula koncert u travnju i sada ovaj u studenom moram reći da je Noora dobar odabir no izgubili su dijelić svog originalnog duga. Kako god, uživo su stvarno vrh i ne smijete ih propustiti sljedeći put!
BATTLE BEAST je bila jedina predgrupa tako da je nastup SONATE ARCTICE predviđen kao dvosatni set i svatko od fanova je stvarno bio sretan vidjeti ih. Scena je bila mnogo bolja nego prošlih puta kada sam ih vidjela (i da, ovo je bio peti koncert koji sam vidjela) i raspoloženje u publici je bilo fenomenalno. Svi su stvarno bili sretni i željeli su vidjeti bend.
U 21:00 h svjetla su se napokon ugasila i započeo je impresivni intro. Svjetla su uglavnom bila plava tako da je cijela stvar dobila hladni dodir. Pjesme poput „I Have A Right“ i „Shitload Of Money“ (obje sa zadnjeg albuma „Stones Grow Her Name“) savršeno su funkcionirale uživo, posebno „I Have A Right“ – malo žešće nego na CD-u, odlično. Beču su se svidjeli i rasploženje je bilo bolje nego na drugim koncertima SONATE ARCTICE na kojima sam bila. I za ponedjeljak se okupilo poprilično ljudi vidjeti ih – iznenadilo me to. „Black Sheep“ i „Replica“ – dvije starije pjesme – bile su odlične kao što se i u prošlosti već prokazalo! Bila sam malo tužna jer moj favorit . „In Black And White“ sa albuma „Unia“ nije odsvirana, ali ok, vidjela sam ih toooooliko puta i jučer je setlista bila super tako da sam preživjela to.
Zadnja pjesma je bila – kao i uvijek i zato i ne iznenađenje –VODKA! Stihovi su (za sve koji ne znaju): ‘Vodka, we need some Vodka, we need some Vodka, we need some Voooodka,…’ dok tempo ubrzava. Stvarno odlična party-pjesma i na kraju ritual svakog koncerta SONATE ARCTICE.
Bila sam pomalo tužna jer nije bilo pravog bisa – Tony je je rekao da je to sve za večeras i onda odjednom – odsvirali su još tri pjesme… i da, nedostajao mi je klasični aplauz i povici za bis!
Cijene na merchu su bile ok tako da je trebalo promisliti kupiti nešto ili ne jer je ponuda majica i hoodieca bial veća nego na drugim koncertima na kojima sam bila.
I, napokon, moram reći da je koncert SONATE ARCTICE bio najbolji koji sam od njih vidjela i bend je odličan, naprosto vam se moraju svidjeti i što se mene tiče sigurno je: sljedeći put kad ću ih imati priliku vidjeti neću je propustiti!

KONCERTNA GALERIJA –  KLIK!

Izvještaj i foto: Tamara Vodicka