Ove nedjelje, u sklopu  „We can’t promise silence Balkan tour turneje u Zagrebu su nastupili Smashed Face i Esazlesa iz Češke, uz potporu domaćih bendova Avicularia i Life In Peril. Prvi su nastupali Life In Peril, mladi melodični hardcore bend koji se sve brže probija na domaćoj sceni, a ovim nastupom još jednom su dokazali svoju kvalitetu. Trenutno snimaju svoj prvi studijski album za Hurricane Records. Nakon njih slijedi Avicularia, extremni metal bend iz Velike gorice. Ovo im je bio drugi koncert nakon dvogodišnje pauze i promjena u postavi i mogu reći da su, meni, bili najbolji bend večeri, a vjerujem da bi se i publika složila sa mnom, s obzirom da je na njihovom koncertu bilo uvjerljivo najviše ljudi, a Medika čak solidno popunjena. Svaka čast Avicularii, odlično! Nakon njih slijedi nešto žanrovski totalno drugačije,  hardcore/post rock Esazlesa iz Češke. Moram pohvaliti njihovu energiju na pozornici, svirali su kao da je pred njima puna dvorana, a ne tek 20-ak ljudi, no što se tiče glazbe nisu mi osobito zanimljivi. Za žestok završetak zaslužni su headlineri turneje, Smashed Face, jedan od najistaknutijih čeških deathcore metal bendova. Ništa novo i inovativno, no ipak vrlo dobar nastup, uspjeli su do kasnih sati zadržati pažnju publike, koje je bilo čak nešto više nego na prethodnom bendu.

Budući da je bila nedjelja, nisam ni očekivala da će puno ljudi doći na koncert, ali publika je bila stvarno malobrojna. No, sve u svemu, jedan zanimljiv, žanrovski vrlo raznolik koncert, miran, bez previše divljanja od strane publike, ali vjerujem da bi to bilo drugačije da su svirali barem dan ranije.

Izvještaj i foto: Elena Crnković