Ovoga puta uskladili smo putovanje i dobar koncert, i tako smo se zaputili u Budimpeštu pogledati tri izvrsna benda koji su na turneji, a to su Touche Amore, Architects i Rise Against. Oko 5 smo uspješno stigli vlakom do Budimpešte te nakon razmjene novaca, kupovine hrane i vožnje metro-om stigli smo do dvorane Petrofi. Popili smo pivu i lagano ušli unutra, kupili majice i ušli u glavni prostor koncerta, te su taman počinjali izvrsni Touche Amore. U prekratkih tridesetak minuta bez puno filozofiranja odsvirali su stvari sa svojeg albuma „Parting the sea between brigthness and me“, Tilde, Pathfinder, Art Official… Ovakav bend bi definitivno rađe gledao u nekom manjem prostoru da se njihova strast kojom izvode svoju muziku puno bolje osjeti i bio bi puno bolji kontakt s publikom. Međutim, što je tu je, Touche Amore su svoj nastup odradili vrhunski i jako mi je drago da sam ih napokon vidio.
Nakon kraće pauze za slaganje instrumenata na stage stupaju Architects i počinju svoju setlistu pjesmom „Devil’s Island“ koja će se naći na novom albumu „Daybreaker“. Za njom nastavljaju se klasici „Early Grave“ i „Stay young forever“ nakon kojih slijedi još jedna nova, nazvana „These colors don’t run“. Odlično raspoloženi Sam skako je po pozornici i savršeno mijenjao vokale iz nabrijanog scream-a do prekrasnog clean vokala. Publika je cijelo vrijeme pjevala uz njega hitove „Learn to live“, „Delete,rewind“, „Red eyes“,  „The Blues“, „Day in day out“ i za kraj neizostavna „Follow the water“. Pozdravili su publiku i najavili kako će se vratiti prije kraja godine, pa svi koji su ih propustili dobit će još jednu priliku. Odlično su obavili nastup, zagrijali publiku, uspijeli napraviti manji wall of death. Nije ni čudo da je nekima od nas bilo draže vidjeti njih nego headlinere jer ovakav bend se ne isplati propustiti.
Nakon njih poduža stanka za preslagivanje stage-a nakon čega se gase svijetla i na prve taktove „Survivor guilt“ s novog albuma „Endgame“ dolaze Rise Against, a publika počinje divljati. Redaju hitove od „Ready to fall“, „Collapse (Post-america)“, „Broken English“ do novih „Help is on the way“ i „Desparity by design“ pa se ponovo vraćaju na „Drones“, „Re-education (through labor)“ i „Blood to bleed“. Svaka pjesma otpjevana je u glas s Timom koji je već vrlo iskusno vladao pozornicom kako s gitarom tako i samo s mikrofonom. Ubrzo dolazi  i „Prayer of the refugee“ nakon čega Tim uzima akustičnu gitaru i praćem publikom pjeva „Audience of one“ i dobro poznata „Swing life away“. Distorzije se vraćaju i momci sviraju novu pjesmu „Make it stop“ isto kao i staru himnu „Give it all“ nekon čega odlaze sa stage-a. Kako to obično biva, nakon malo skandiranja i vriskanja vraćaju se odsvirati „Midnight hands“, „The strength to go on“ i za kraj „Savior“. Zahvalili su svima koji su došli kao i bendovima koji su svirali sa njima te spomenuli kako im je ovo predzadnji dan turneje. Zahvalili su riječima u stilu „Ovaj bend postoji radi vas, da nema vas nebi bilo ni nas“ i otišli, a svjetla su se upalila. Malo kasnije  uspjeli smo ih naći iza dvorane i slikati se s njima i nakon toga lagano nešto pojesti i na kolodvor čekati vlak do jutarnjih sati. Ovo putovanje i doživljaj osim odličnog koncerta uljepšalo je odlično društvo koje jako puno znači dok 6 sati čekate vlak za povratak kući i još 5 sati provodite u njemu. Za sada sve što čekamo je novi album Architects-a i njihov povratak u ove krajeve!

Izvještaj: Tomislav Crnković