Loading...

QUEEN & ADAM LAMBERT – Engleska, London, Hammersmith Apollo,11.7.2012.

Rock Royalty u Londonu!

U uzbudljivom predolimpijskom Londonu još je jedan događaj privukao obožavatelje iz cijeloga svijeta. Riječ je o neponovljivom ekskluzivnom koncertu legendarnog benda Queen 11.7.2012. u njima rodnom gradu i u postavi Brian Maya i Roger Taylora, zajedno s jednako fascinantnim američkim pjevačem Adam Lambertom.
Mjesto događaja je intimna atmosfera teatra Hammersmith Apollo s malim brojem karata, zbog čega je i koncert bio namijenjen samo najvećim obožavateljima.

Koncert je počeo iza zastora u originalnom i uživo tako močnom zvuku Queena te sjeni Adam Lamberta koja je govorila tisuću riječi: odraz njegovog nemoguće coolerskog stava i svemirskog stylinga koji se ukazao u punom sjaju za nekoliko sekundi čim su pali zastori. Show je krenuo, teatrom se orio prodoran zvuk Brianove odlične svirke na gitari. Sa svjetlucavog Adama reflektirala su se svjetla lightshowa u toliko boja, za koje do tada nisam znala da uopće postoje. Adam, Roger, Brian, ali i cijeli teatar pjevali su najveće hitove, pjesme koje SVI znaju: We Will Rock You, Radio Ga Ga, Bohemian Rhapsody, The Show Must Go On, Another One Bites The Dust, I Want It All, I Want To Break Free i dr. Osjeti se posebna kemija između Adama i Queena, stoga je to bilo jedno veliko rock slavlje, jer kao da i izvođači nisu mogli vjerovati kako je predobro, te su međusobnim klanjanjem,  jednostavnim gestama tokom cijelog koncerta, ali i na sav glas iskazivali veliko poštovanje jedni drugima: Queen Adamu i Adam Queenu.

Adam Lambert kao pjevač odličnih vokalnih sposobnosti, svojom specifičnom interpretacijom, osmijehom i pogledom odlučnosti odvlači publiku u neku drugu dimenziju – svakim pokretom žari i pali publiku svih generacija. Queenovci odlično pjevaju i sviraju. Dok se Adam presvlačio u svoje najneobičnije kombinacije u kojima odlično izgleda, pjesme su pjevali Brian i Roger sami. Roger i Adam izveli su Under Pressure u duetu što je također bilo zanimljivo. Stil sviranja i zvuk gitare Brian Maya pretpoznatljivi su još sa starih ploča, međutim taj zvuk ujedno je i moderan, prije univerzalan, s jako dobrom uporabom efekata na električnoj gitari. Na produženoj pozornici izveo je nekoliko i akustičnih verzija koje također imaju jednu posebnu puninu zvuka i zanimljivost u aranžmanu. Uz to Brian nabacuje dobre fore. Primjerice, jako je simpatično izigravao da je jedva naučio par riječi pozdrava publici na domaćem jeziku (engleskom), dok je Adam nabacio britanski naglasak, tako da su i po pitanju šale odlično uigran tim.

Koncert je sadržavao i trenutke od kojih nam prolaze trnci zbog nježnih interpretacija laganica Who Wants To Live Forever u vokalnoj izvedbi Adama i Love Of My Life u vokalnoj izvedbi Briana te dirljivih trenutaka posvete i iskazivanja dubokog poštovanja Freddie Mercuryju.

Na zadnjoj pjesmi We Are The Champions u teatru svi su postali jedno: svi su mahali, i slavili i bili pobjednici, kao da je vrijeme stalo. Queen je predstavio svoj originalan zvuk kakvog danas nitko nema, a opet je moderan, osvježen, i traje. Oduševljavajuće je što prate nove trendove i izvođače i što su prepoznali Adam Lamberta, koji se uz njih tako dobro uklopio. Vidjeti ovu ekipu na okupu bila je jedinstvena prilika i jedno zaista drugačije iskustvo. Ipak je to Rock Royalty.

Flash (intro)
Seven Seas Of Rhye
Keep Yourself Alive