Nakon vrlo uspješne borbe Wacken Metal Battle gdje su nastupili svi najpoznatiji domaći bendovi, ovaj petak u Boogaloo-u je održan Metalfest/Metalcamp Band Battle, ali sa nešto slabijim bendovima. Za nastup na Metalfestu i Metalcampu natjecali su se: Eat Your Brains, Sufosia, Inverted Pussyfix, Agharti, Grief Charisma i Prevail. Sve su to jako kvalitetni bendovi, no ipak daleko manje poznati u Hrvatskoj nego oni koji su nastupali na Wacken Metal Battle. Vjerojatno je to jedan od razloga što je, nažalost, posjećenost bila prilično loša. Čak je nastup prvog benda bio pomaknut za pola sata kako bi se skupilo malo više ljudi. Natjecanje je otvorio jedini bend sa ženskim vokalom, gothic metalci Agharti iz Zagreba. Nastup za pohvalu, potrudili su se i dobro odradili svojih pola sata, iako je publika bila još vrlo malobrojna. Osim svojih pjesama, na kraju su odsvirali i obradu Shut Your Mouth benda Pain. Nakon njih, za fanove malo žešćeg zvuka, dolaze Inverted Pussyfix iz Splita. Sviraju grindcore, na pozornici su vrlo energični, a i imali su zanimljiv i originalan scenski nastup. Pauze između bendova bile su prilično kratke, a sve izmjene odvijale su se dosta brzo, tako treći po redu na pozornicu izlaze death, expermental, progresive metal bend Grief Charisma iz Labina, koji su zainteresirali publiku i stekli brojne fanove kombinacijom melodičnih i brutalnih dijelova u pjesmama. Zatim slijede heavy metalci Prevail, jedini koji su izvodili pjesme i na hrvatskom jeziku. Dobro su odsvirali, a jednako tako i dobar scenski nastup. Predzadnji po redu nastupaju Eat Your Brains iz Zagreba koji na pozornicu dolaze oko ponoći. Nastup za svaku pohvalu, stvarno su rasturili, energični su, dinamični, a nije im nedostajalo ni komunikacije s publikom, koja se do tad skupila već u većem broju. Osim odlične svirke i vokala, pravi su zabavljači na pozornici. I zadnji na red dolazi Sufosia. Iako su na prijašnjim koncertima znali biti previše statični, ovog puta to nije bio slučaj, a kao dodatak scenskoj izvedbi pojavili su se s gas maskama, te svi u vojničkom izdanju. Već su poznati po odličnim solažama i profesionalnosti na pozornici, a još jednom su to i dokazali. Jedina zamjerka je, što povremeno malo previše sliče Megadethu. Na kraju je došao red na biranje pobjednika, a za razliku od prošlog puta kada je to birao žiri, ovaj put je odlučivala publika svojim glasovima. Nastup na Metalcampu dobila je Sufosia, a Eat Your Brains, koji je dobio najviše glasova publike, nastupit će na Metalfestu u Zadru.

Foto galerija je dostupna OVDJE.

Izvještaj i foto:  Elena Crnković