Ole ole ole ole, Soulfly, Soulfly!

Jučer se u Tvornici kulture odžao odličan koncert za koji je zaslužen glavom i bradom jedan od najvećih, g. Max Cavalera. Ono što je jučer priredio je najbolje iskupljenje za prošli nastup u Zagrebu kojeg su odradili „nabrzinu“. U sklopu Maximum Cavalera turneje sa sobom su poveli Lody Kong te Incite.

Prvi su na pozornicu stali Lody Kong. Vidi se da jabuka ne pada daleko od stabla te da su Max-ovi sinovi puni energije. Inače, dva člana benda su sinovi Maxovi sinovi. No, da se osvrnem na nastup Lody Konga... Nastup im je prepun kišeja, osjećaj za publiku kao da ne postoji… kao da uopće nisu ni znali da su na pozornici. Ono malo ekipe što je bilo na njima je bilo statično te se vidi da trebaju još dosta iskustva Ova turneja im je odlična odskočna daska u budućnost.

Idući na pozornicu su došli Incite. Puno bolji nastup i dojam su ostavili no band prije, pjevač, inače Maxov sin je dosta toga pokupio od njega samog. Uostalom, nema boljeg učitelja zar ne? Iznenadio me feedback koji im je publika pružila, svi su skakali i dizali ruke u zrak zajedno i ostavili su dojam benda koji vrijedi pogledati.

Nakon Incitea je uslijedila pauza te se Soulfly penje na stage na sveopće oduševljenje publike. I onda je uslijedilo ono što se nije u Zagrebu dogodilo dosta dugo vremena – cijela, ali cijela publika je počela skakati. Od prvog trena su odlično bili prihvaćeni, kombinirali su stare stvari sa novima, klasike od Sepulture sa svojima, te su tu i tamo ubacivali djeliće svima poznatih pjesama od Iron Maidena, Pantere i sl. Na pozornicu je također pozvao svoja dva sina, pjevača Lody Konga, te pjevača Incitea da mu se pridruže i da pjevaju s njime. Energija je toliko na vrhuncu bila da se jedan od sinova bacio sa pozornice u publiku. Oni koji su bili na njihovom prošlom koncertu u Zagrebu se sjećaju da je Max nosio dres od Hrvatske reprezentacije. E i ovdje nas je iznenadio! Pri kraju koncerta je obukao dres i izašao van, te započeo navijačku pjesmu „Ole ole ole ole, Soulfly, Soulfly“. Mislim da nema osobe koja ju nije pjevala zajedno s njim. Svaka mu čast na tome! Cijelo vrijeme je nabrijavao publiku da skače, da rade circle pit-ove, te da pjevaju s njime. Naravno, nije bilo osobe u cijeloj Tvornici koja je mirno stajala. Svi su skakali, ljudi su padali, headbangali, piva su letila u zrak… Bubnjar je malo više duple pedale koristio no što je to na albumima i savršeno upotpunio praznine između gitara. Tu i tamo je nabacio mali blast-beat na što su svi divljali.

Sve u svemu, ovo je bio izvrstan koncert za jako malo novaca. Nema osobe koju dan poslije nije bolio vrat. Ako ima, onda je radila kao zaštitar. Ovakva atmosfera kakva je bila u Tvornici nije dugo bila nigdje u Zagrebu i definitivno je koncert koji će na kraju godine kad se sve zbroji i oduzme biti jedan od najboljih!

FOTO GALERIJA – KLIK!

Izvještaj: Josip Ivić