Marky Ramone’s Blitzkrieg nije nikakva novost u Hrvatskoj, osim što ga je za razliku od prošlih puta kad je gostovao na kontinentalnom dijelu Hrvatske, točnije u Zagrebu, ovaj put turneja vodila u tri obalna grada.

Prvi koncert održan je 23.srpnja u dubrovačkom klubu Lazareti s početkom u 23 sata. Sam početak večeri nije obećavao ništa dobrog uslijed kiše koja je počela padati i već tada se sumnjalo kako odaziv neće bit prevelik. Na sreću kasnije je kiša prestala, a stari i novi fanovi Ramonesa počeli su se polako okupljati, a kako je turistička sezona u punom jeku, moglo se čuti i razne strane jezike.

Koncert je započet s pjesmom „Rockaway beach“. Nekim posjetiteljima koji su imali već prilike vidjeti Marky Ramone’s Blitzkrieg, iznenađenje je bilo potpuno druga postava benda, okupljenog oko Marky Ramonea. Ekipa koja sada s Markyem svira puno je mlađa, ali svejedno nabrijana i po zvuku čak i bliža originalnom Ramones zvuku od prijašnje. Koncert je trajao nekih 70-tak minuta i sadržavao je 30-tak pjesama uz koje su posebno publiku rasplesale „KKK Took My Baby Away“, „Pet Semetary“, „I Believe In Miracles“, „I Don’t Want To Grow Up“,„Blitzkrieg Bop“, „Beat On The Brat“, „I Wanna Be Sedated“, „Rock N Roll Highschool“, „Sheena Is A Punk Rocker“, „Pinhead“. Kako je večer odmicalo tako je i atmosfera postajala „užarenijom“, što se moglo vidjeti po prvim redovim koji su ostali goli do pasa.

Nakon završetka koncerta, Marky se vrlo kratko zadržao u „backstage-u“ i odjurio nazad u hotel na zasluženi počinak, znajući kako ih u idućih 6 dana očekuje isto toliko koncerata, od toga 2 u Hrvatskoj (Makarska 24.7. i Pula 25.7.) i Italiji.
Bez obzira na sve, stari fanovi, koji su imali prilike gledati Ramonese u originalnoj postavi, žalit će na preminulim članovima i glazbi koju su oni na tako poseban način prezentirali. Svejedno svima onima koji nisu imali prilike čuti original, koncert je protekao u dobrom raspoloženju. Osobno malo mi je nedostajalo više kontakta sa samom publikom koju je prošli pjevač Michele Graves tako dobro ostvarivao.

Izvještaj i foto: Vedran Levi