Nakon dvije godine u Hrvatsku se vratio moćni Marduk, u sklopu turneje kojom promoviraju posljednji album „SerpentSermon“. Svoj posjet uvećali su i time što su sa sobom na turneju poveli legendarne death metalce Immolation.  Sa sobom na turneju su poveli tri odlična mlada benda, češki bend HeavingEarth, španjolski Noctem te francuski Forsaken World.  Odlična večer za ljubitelje black metala i death metala, jer su u istoj nastupali bendovi iz 5 država.
HeavingEarth je na ovoj turneji predstavljao album DiabolicProphecies, te su jako maloj skupini fanova pokazali što znaju i umiju. Nezahvalno je svirati prvi na bilo kojem koncertu, pogotovo na koncertu ovakvog kalibra. Soldinideath metal, vidi se da su bend u usponu.
Nakon HeavingEartha su bili francuski black/death metal bend Forsaken World. Isti slučaj kao i na bendu prije, pred gotovo praznom Močvarom su pokazali da to što sviraju je dobro, možda nije kalibar za ovakav koncert jer su od svih bendova bili najmelodičniji, ali opet brutalni te to što rade, rade sa srcem jer su cijeli svoj nastup headbangali. Doduše, corpsepaint odaje smjer prema kojemu idu, ali ima tu dosta primjesa death metala i dečkima kapa dolje za nastup.
Sljedeći bend je bio Noctem. Imali su najkraći set od svih bendova i zanimljivog pjevača koji je svoj nastup doveo do granica forsiranja, tu i tamo je prešao tu granicu, ali da ima jak vrisak, ima. Štoviše, mnogo jak.
Uslijedila je jako duga pauza, te se Immolation pojavljuje na stageu. Jako su rijetke situacije gdje bend koji svira prije headlinera bude bolje prihvaćen od samog headlinera. To se dogodilo na ovom koncertu. Immolation je doslovce pokidao vratove ugodno popunjenoj močvari, ekipa ih je prihvatila fenomenalno. Doslovno nisu mogli pogriješiti sa odabirom pjesama. Ross Dolan ima demonski vokal, a Vigna svojim kung-fu pokretima s gitarom nije uspio niti jedan jedini ton pogriješiti, al’ da i je, nitko mu ne bi zamjerio. Drago im je što su ponovno došli ovdje kao što je bilo drago i fanovima koji su davali veliku povratnu informaciju pjevaču. Šteta što nismo čuli niti jednu pjesmu sa nadolazećeg im albuma, ali opet… to je Immolation, nema šanse da im se novi album razlikuje od posljednjih par. Bend koji je toliko konzistentan u tome što radi jednostavno ne može pogriješiti sa ničim. Show za pamćenje!
Marduk se popeo na stage nakon Immolationa, ali nikako nije mogao uspjeti napraviti onaj show koji je napravio Immolation. Dosta ljudi je bilo i vani tokom njihovog nastupa, pa ne treba uopće biti govora o tome koji je bend bio više prihvaćeniji publici. Svirali su najduže, ljudi su headbangali, bubnjar je razarao bubnjeve, pjevač je odličan showman i vidi se da uživa u pjevanju.
Bio je ovo black/death koncert sezone. Oni koji slušaju black metal su došli na svoje, kao i oni koji slušaju death metal. Večer koja je za svakoga ponudila ponešto i definitivno večer o kojoj će se narednih mjeseci pričati.

Izvještaj: Josip Ivić