Fantastični Machine Head protresao Osijek

Krajem lipnja je objavljeno da u grad na Dravi dolazi Machine Head, bend kakvog u istom tom gradu publika nikada nije imala prilike pod ničijom organizacijskom palicom vidjeti. Svirali su već u Hrvatskoj, prije 8 godina u Zagrebu, ali puno je vremena prošlo otada te me ugodno iznenadilo da će doći u Osijek. Odlično su zaokružili ljetnu sezonu koncerata u Slavoniji. Nakon Suicidal Tendenciesa u Velikoj, Exodusa i Aborteda koji su par tjedana prije također svirali u Osijeku, te nažalost neuspjelog dovlačenja D.R.I.-a u Županju, ugodno iznenađenje za Slavonce. Šteta samo što je koncert malo kasnije najavljen, možda bi ljudi malo drugačije organizirali godišnje odmore.

Frontmen Robert Flynn je odabrao dvije predgrupe da sviraju prije njih. Tako su svojih pola sata dobili osječki bendovi Invader i Kymera.

Zanimljivo je da je Flynn došao četiri dana prije koncerta u Osijek, odlično se proveo i vidio je puno lijepih žena kako hodaju ulicom te puno klubova gdje svira elektronska glazba. Dao nam je svima velik kompliment i drago mu je što mi „digamo“ glazbu više no ljudi koji odlaze na ta mjesta.

Ulaskom u tvrđu metalaca je bilo na svakom koraku što je bilo lijepo za promjenu. Svi su čekali da čuju zvuke predgrupa da mogu polagano početi ulaziti. Tako je i bilo. Ulaskom u prostor kao da me netko preduhitrio sa famoznom uzrečicom „Sviraj Motörhead!“ jer je Invader otvorio ovu ludu večer upravo sa obradom Ace of Spades. Uz par svojih stvari te Seasons in the Abyss od Slayera i Territory od Sepulture su lijepo podigli atmosferu. Nakon njih na pozornicu se penje Kymera. Osječani koje sam već nekoliko puta vidio uživo, jako su napredovali u svom zvuku, pjevač ima puno energije, te su tako i odradili svojih pola sata. Kratko, jasno i drito u glavu.

Nakon predgrupa, na pozornicu se penju Machine Head-ovi tehničari i testiraju ozvučenje, svjetla i opremu. Svoj posao su odradili rutinski te su pustili bend na pozornicu. Koncert otvaraju sa I am hell s novog albuma, te nakon nje odmah sviraju stvar sa prvog albuma Old. I taman kad sam mislio da će hitove ostaviti za kraj zasvirali su Imperium. TU je atmosfera počela plamtjeti. Ogroman mosh pit, svi okolo head bangaju i lete prve čaše sa pivom u zrak. Publika se zapalila, a Machine Head je samo dodavao ulje na vatru svojim energičnim nastupom. Frontmen je konstantno urlao „Osdžek“ i „Croatia“ te se ponašao kao da svira pred 80.000 ljudi (što će se dogoditi i u četvrtak na Wackenu u Njemačkoj), a ne pred nas 500injak entuzijasta koji usred tjedna žele svoju dozu metala. Aesthetics of Hate su posvetili pjevaču Lamb of Goda koji je u pritvoru zbog sumnje u ubojstvo. I onda je došao onaj standardni balkanski trenutak kad se baklja morala zapaliti, na sveopće oduševljenje publike i samog benda. Mala baklja koju će bend zasigurno zapamtiti. Nakon što su odsvirali Ten Ton Hammer, vratili su se na bis i odsvirali Halo i Davidian. Cijeli bend je otišao sa stagea osim frontmana koji nas je još počastio sa kratkim govorom. Vidi se da je iskren i da to što radi radi sa srcem kao i cijeli bend.

Nadam se samo da se organizatoru ovaj koncert isplatio i da će ubuduće se truditi dovoditi bendove ovakvog kalibra. Odličan prostor sa pristupačnim cijenama, odličan koncert, odlična publika i povrh svega, odlična organizacija. Ponovilo se!

Set-lista:
I Am Hell (Sonata In C#)
Old