Hrvatski fanovi folk i pagan metala dobili su još jednu izvrsnu priliku za provesti večer u velikom stilu navedenih žanrova. Kažem večer jer je to uistinu bio cijelovečernji događaj, s početkom u 18:30,  i nastavkom druženja s bendovima do sitnih sati. Nastupalo je pet bendova: slovenski Avven, češki Cruadalach, hrvatski Oganj, norveški Trollfest i kao kruna koncerta finski Korpiklaani. Najavljen mađarski bend Niburta nažalost nije nastupio. Mjesto događanja bio je klub Boogaloo. Poganski, svjetovni folklorni zvuci odjekivali su dugo u noć, a atmosfera je bila na vrhuncu. Niburta, Avven, Cruadalach i naši uzdanici Oganj na mini su europskoj turneji, što je vjerojatno razlog zašto je bilo toliko predgrupa. Naša je publika počašćena otvaranjem te turneje. Sljedećih desetak dana nastupat će još u Sloveniji, Slovačkoj, Mađarskoj i Češkoj. Susjedi nam Avven, sa slovenskim tekstovima, promoviraju album Kastalija. Cruadalach, također bend novijeg datuma, aktualan je s albumom Lead – Not Follow. Našem je Ognju, koji inače dijelom čine bivši članovi Striboga, ovo bio prvi nastup te su izjavili kako nisu mogli zamisliti bolji. Njihove su stvari Zima i Wheel of Time zasigurno budući hitovi. Pjevačica je sa svojm haljinom u stilu Snjeguljice izazvala oduševljenje. Sve su predgrupe do Trollfesta bile ekspresivne i atmosferične. I brojne, gledajući članove! Trollfest, koji se nazivaju pripadnicima true Norwegian Balkan metala gledala sam po drugi put i sve su mi bolji. Energični, ludi, sa svojim folk rifovima podsjećaju na Finntroll. Trollfest je žestok, ali ne brije toliko na black. Ni ovaj put nije izostao pjevačev kostim. Doduše, sada je izdržao na njemu do kraja druge stvari (a ne do prve, kao u Tolminu prošle godine). Ovaj put nije bio reklamna boca Ballantinesa, već je na kostimu pisalo OLD XXL. Napravili su odličan circle pit i mosh pit. Ovaj je koncert još po nečemu bio prvi, Trollfest je po prvi put u Hrvatskoj. Atmosfera je upravo ono što je na kocertima ovog tipa primarno. Publika mora surađivati, mora biti veselo i živo, a Korpiklani bogme zna kako to postići. Dok su stali na pozornicu, publika se samo slila u dvoranu. Finski folk otkačenjaci ili alkoholni veseljaci, kako ih nazivaju, slove za jedan od najpoznatijih bendova ovoga tipa. Reklo bi se majstori svoga žanra. Oni su po četvrti put u Hrvatskoj i sve više uživaju simpatije publike. Opravdano, u potpunosti. Započeli su šou s Hunting song i nastavili nizati hitove poput Cottages and Saunas, Wooden Pints, Vodka, Beer Beer… Nije izostao ni popularni novi singl Metsälle. Publika naprosto obožava Korpiklaani. Svi su elementu i trgaju se dotaknuti svoje junake, koji koketiraju s publikom. Sa svojim tekstovima o alkoholu, prirodi i narodnom životu izazivaju pažnju gdje god se pojavili. Imaju novog violinista i jednak je majstor kao i prethodni, samo mnogo življi na pozornici. Gledala sam ih po treći put i ponovno ću, zasigurno. Nakon koncerta nastavio se afterparty pred klubom. Simpatični Korpiklaani, u cijelosti, i neki članovi Trollfesta ostali su razmjenjivati dojmove s fanovima. Nadasve su druželjubivi, pristupačni i zabavni. I stvarno se drže svoje poznate: let’s drink and enjoy! Koncert i pol, reklo bi se. Narodno veselje na metal način. Izuzetna atmosferičnost, zagrijana publika, ruke u zraku i intenzivan headbanging, sve što je potrebno za savršen provod. Dojam: izvanredno! Odlični bendovi, Korpiklaanijevo neizostavno pivo što ga bacaju, živa publika i nitko ne može ostati ravnodušan. SETLISTA TROLLFEST: Legendarisk Øl Brakebein Die Verdammte Hungersnot Karve Den åpne sjø Du kom for seint Jegermeister Gjetord Korstog/uraltes elemtene Essenfest Garm   SETLISTA KORPIKLAANI: Hunting Song Journey Man Cottages and Saunas Joudaan Viinaa Lonkkaluut Kipumylly Metsälle Vaarinpolkka Vodka Wooden Pints Iron Fist Happy Little Boozer Tequila Beer Beer bis: Pellonpekko Tuoppi Oltta II Lea Voibmi   Koncertna foto galerija dostupna je OVDJE. Izvještaj: Tihana Klajzner Foto: Elena Crnković