Američki supružnici/stoneri Jucifer iz mjesta Georgia USA došli u Pulu u klub Uljanik, u sklopu Roštiljarke live special.
Jucifer je veliku popularnost na nezavisnoj sceni stekao istinskom predanošću underground zvuku, koji kroz osebujan  stilski izričaj, kojime se provlači sludge i stoner metal, donosi upravo ono što svaki štovatelj alternativnog zvuka voli – beskompromisnost, žestinu, a istovremeno senzibilnost i potpuni doživljaj u izvedbi uživo.
Posebnost Jucifera je i ta što je riječ o dvočlanom sastavu kojega čine gitaristica i vokalistica Gazelle Amber Valentine te bubnjar Edgar Livengood. Otkako su krenuli 1993. godine, preko debi albuma «Calling All Cars On The Vegas Strip» objavljenog 1998. do posljednjeg «Throned In Blood» (2010.),  Jucifer najviše pozornosti pridaju upravo nastupima uživo, koji odišu silinom i samouvjerenošću, te su prema tvrdnjama obožavatelja koji su ih imali prigodu vidjeti, doslovno doživljaj koji se ne smije propustiti, pri čemu posebice impresionira gigantski zvučni zid koji je u službi što energičnijeg Valentininog izvedbenog dojma.
Jucifer su do sada surađivali s etiketama «Capricorn Records», «Relapse Records», «Velocette Records» i «Nomadic Fortress Records», a našli su se i u glavnim ulogama u Derek Cianfranceovom filmskom ostvarenju – drami «Metalheads».

Premijerni nastup na ovim područjima u sklopu europske turneje «Nadir 2012.» donosi izbor najboljeg iz devetnaestogodišnje karijere ovoga benda.
U 00.20 počeo je dugoočekivani koncert americkih sludge/stonera u klubu Uljanik, nažalost koncert nije bio baš najbolje posjećen, ali za onih malo fanova žestoke svirke atmosfera je bila i više nego zagrijana. Bend je počeo svirkom bez ikakvog uvoda ili pozdrava, sound je bio odličan uz malu zamjerku na vokalu gitaristice Gazelle Amber Valentine koji nije bas bio razumljiv, bubnjar Edgar Livengood nije imao milosti prema svojem instrumentu što se dalo vidjeti i po uništenim činelama te u prvih 15 minuta svirke uspio je uništiti čak 4 palice. Sve u svemu koncert je bio odličan ali nažalost slabo posjecen s obzirom na ostala dogadjanja u isto vrijeme u Puli.

Izvještaj i foto: Danor Tade