Ugodno cijepanje ušiju u Močvari započeloje s tek zanemarivim zakašnjenjem nakon akademske četvrti (bravo organizacii!). Bendovi su nastupili abecednim redom, što će se nadolazećim naraštajima moći spominjati tek kao zgodna anegdota jer je mnogo vjerojatnije da su Iguti kao nositelji večeri i slavljenici namjerno nastupili u zlatnoj sredini tijeka događaja, prepuštajući uvodno zagrijavanjegrupi Cojones, a lagani ispraćaj u toplu noć grupi Treshany. Cojones(Zagreb, Stoner/Sludge, www.facebook.com/cojonesband) Dečki su ponovno pokazali da istoimenih predmeta imaju daleko više od samo osam, a koja pomisao bi se nevještome mogla omaknuti. Autor ovih redaka će si uzeti malu pjesničku slobodu te dopustiti pristran izvještaj jer je veliki simpatizer njihova lika i djela, čime će možda malo oštetiti večeras također vrhunski Igut koji će svoju zadovoljštinu sigurno pronaći u zasluženim hvalospjevima i na drugim portalima. Odsvirali su mješavinu tipa „više sa starog – manje sa novog albuma“započevši novosnimljenim pjesmamaColour i Have to run.Niz pjesama je polako i sigurno zagrijavaoatmosferu koja je doživjela svoj umjetnički vrhunac izvedbom Superskunka – glazbene numere koja po mišljenju autora može slobodno trajno ostati u svjetskom vrhu uradaka. Ta priča slušatelja vodi od rockolikoguvoda preko psihodeličnog ushita u plesu s vilenjacima, kroz laganobuđenje u krikovima žalosti za proteklim vremenom do bolnog završetkai povratka u realnost vremena prije započetog putovanja. Još samo završna napomena… autor redaka, koji i sam povremeno zapjeva koju te zasvira koju, bikad odraste volio znati pjevati kao Bojan. Bravo. Izvedene pjesme:

• Colour (novi album)
  • Have To Run (novi)
  • Monsterchild
  • Prozac
  • Bend And Stretch (novi)
  • Fairy
  • Superskunk
  • Astral Queen
  • Breeze

Treshany (Zagreb, www.facebook.com/Treshany) Četverac iz Zagreba nas je podsjetio na u glazbi nažalost zaboravljenimrtvi jezik – hrvatski, čime i oni zaslužuju svoj večerašnjiBravo. Publika je možda ipak pomalo nepristojno donekle napustila dvoranu, no ekipaje hrabro dovršila bučnu večer. Dojam je dodatno podizala nekolicina najvatrenijih fanova koji su se ispred pozornice razbacali kao dijelovi Trabanta po autocesti. Dečki su nam, istina, malo manje žustro i žestoko od prethodna dva bendaprenijeli svoj doživljaj glazbe, no ipak je tu bilo dovoljno kvalitetne buke koja je dostojno zatvorila večer u kojoj je mnogo uho gladno metala moglo samo uživati. Izvedene pjesme:

• Sjeti se
  • Bez tebe
  • Predivna
  • Rame za plakanje
  • Jovano, jovanke (cover)
  • Put bez povratka
  • Tešanj (cover)

Igut (Zagreb, Rock / Metal, www.facebook.com/igutrocks) Zvijezde večeri su kvalitetno nastavile ugodnom bukom načete uši slušatelja i gledatelja koji su u punoj Močvari mogli uživati u večeri svjetskoga metala. Energija, predanost i kvaliteta, usprkos i unatoč svim poznatim nevoljama zapadnoga svijeta, kojom su Iguti, a prije njih i Cojonesi,veličali večerašnji događaj je ono što prave zaljubljenike u podzemne metale s pravom drži u budnom stanju i vjernom štovanju pronositelja takve vrste izričaja. Kada bi se taj entuzijazam i izvedba nekako mogao prenijeti na ostala područja našeg svakodnevnog života, bili bismo neizmjerno bogatija država i kvalitetniji ljudi. Napjev do napjeva, poskočica do poskočice većinom s najnovijeg albumai večer je prolazila uz tutnjavu jednoga bubnja, jednoga basa i triju gitara (štono bi rekli – četiriju gitara) te preko nekoliko vokala. Višecjevni bacači buke su sinkrono pridonosili onom ugodnom osjećaju laganog finog pozicioniranja unutarnjih organa pod utjecajemmoćne vanjske sile, tijelu tako ugodne. Autor ne bi ovom prigodom posebno izdvojio nijednu pjesmu jer je dojma da su sve odlično izvedene i odlično aranžirane bez osjetnijeg pada ili skoka u razini. Nakon kratkog moljakanja Igutovci su odlučili zaključiti nastup još jednom pjesmom i time dodatno nagraditi vjernu publiku koja je pak sa svoje strane lijepo nagradila vjeran bend za desetogodišnji rad (čestitamo!), album Point of No Return(čestitamo!)i održavanje kvalitete hrvatskog metala na visokim razinama (čestitamo!) i bez ikakve dvojbe bok uz bok svjetskim imenima koja sepak tako mogu zvati tek zahvaljujući pukoj činjenici da su iz svijeta, a ne tome što su kvalitetom iznad naših igrača. Dapače, vrlo dapače… Izvedene pjesme:

• Book Of Lies
  • Time Traveler
  • Serenity