Utorak 15.5. bio je pravi dan za sve koji vole američke, danske, hrvatske i slične metalcore zvukove. Naime u dobro poznatom zagrebačkom klubu Medika nastupilo je čak 6 bendova sastavljenih od nabrijanih i tetoviranih momaka. Oko 7 smo došli pred mediku i družili se sa dragim nam ljudima iz Varaždina, Duge Rese, Zagreba, Rijeke i čak Slovenije. Nešto poslije 9 sati počinje svirati prvi bend, engleski The Dead Lay Waiting i uspjevaju kupiti 50ak ljudi u publici i 15-ak koji su se zadovoljno gibali i mahali glavama u prvim redovima. Za prvi bend mislim da je to sasvim u redu pogotovo s tim što su dosta dobro i aktivno odradili svoj nastup. Nakon njih dolaze nam već poznati Danci Scarred By Beauty koji u zadnjih godinu dana svako malo dolaze u naše krajeve. Neka, jer su kvalitetni i uvijek zanimljivi za vidjeti. Nažalost ovoga puta su nastupali samo sa jednom gitarom jer je drugi gitarist slomio ruku, no i on se našao u publici koja nije bila dovoljna za ono što zaslužuju no ipak aktivna. Svirali su stvari sa svoja dva albuma „We swim“ i „Sutra“, „Indica“, „We swim“, „Embers“  te se za tu večer oprostili sa zagrebačkom publikom. Pozornicu Medike preuzimaju Intohimo i počinju „ružit“, pjevač se dobrano pomučio da aktivira i pokrene publiku te donekle uspijevao, pjesme lete jedna za drugom – „Mirror mirror“, „Tale of a seeker“, „This winter“, izmjenjivanje moćnog scream vokala i laganog visokog back vokala kojeg je gitarist ubacivao ponegdje dosta dobro zvuči i mislim da je ekipa ostala zadovoljna njima. Headlineri koncerta dolaze – For The Fallen Dreams, dvorana se puni i na početku pubika se zbija u prve redove te kreće pjevanje s pjevačem, razbacivanje okolo i masovna euforija. Pretjerano tetovirani pjevač Dylan odlično je komunicirao s publikom u pjevanju „Brothers in arms“, „Nightmares“, „Until it runs out“, „Say what you will“ i „The Big empty“ pred kraj te oduzimao dah mladim djevojkama kojih se dosta skupilo za ovu priliku. Na kraju zahvalili su se svima i pozvali ljude da im se pridruže na afterparty-ju, međutim slikali su se s par fanova i otišli u hotel. Nakon njiih slijedi jedan od najaktivnijih hrvatskih bendova trenutno, varaždinski Life in Peril. Dosta ekipe se razišlo, no dosta je i ostalo podržati posljednja dva benda. Life in Peril svirali su svoje hitove „Volition“, „Endless pattern“ na kojoj je napravljen wall od death, „For king and the country“, obradu NOFX-eve Linoleum u svome stilu i za kraj nezaobilaznu „Exdous“ kada publika totalno navaljuje u prve redove, pjevača se uspjeva dići i nositi barem malo na rukama i za kraj što je više moguće otpjevati u mikrofon. Nakon zahvala i oni se povlače i ostaje mjesta još za zadnji bend, zagrebačke mladiće Cursed By Vendetta. Kod njih je zanimljivo što imaju dva različita vokala, jedan tipični scream i growl, a drugi malo „gangsta“ bi se reklo koji podsjeća na Deez Nust, ali i on se može zaderat ako je potrebno. Tek su imali par koncerata no odlično zvuče i predviđam im dobru budućnost. Odsvirali su svoj set od otprilike pola sata i zatvorii zagrebački metalcore spektakl. Nakon popijenih još par piva i poslije koncertne zabave i pozdravljanja svih koje nismo dugo vidjeli i nećemo još neko vrijeme i mi polako odlazimo u noć.

FOTO GALERIJA dostupna je OVDJE.

Izvještaj: Tomislav Crnković