Vani je bilo jako hladno, no srećom nije kišilo. U tom sam raspoloženju došla u Szene no na početku me dočekalo loše iznenađenje: koncert nije počinjao u 20:00 kako je stajalo na karti već u 7:30! Sreća je da sam kasnila samo 5 ili nešto malo više minuta. Momci iz Voices Of Destiny već su svirali, ali publika nije bila jako zainteresirana i većina je ljudi preferirala otići na piće nego slušati. Mislim da je to šteta jer Voices Of Destiny nisu bili tako loši.
Nakon kratke pauze i promjene na pozornici Xandria je bila na redu za nastup! Nisam ranije upoznala bend, ali, dovraga, bili su odlični! Bila sam stvarno iznenađena vidjeti takvu predgrupu jer na većini koncerata oni su ok, ili dobri, ali Xandria je bila odlična. Podsjetili su me malo na rani Nightwish, prve albume s Tarjom, ali na svaki drugi način Xandria je potpuno drugačija. Imaju poseban zvuk koji je zaveo publiku tako da skoro da je više ljudi bilo na Xandriji nego na Epici. Svirali su neke pjesme sa svog novog albuma ”Neverworld’s End” i moglo se vidjeti da ih je publika volje! Tako da, novi album je jedan od onih koje bi svatko trebao imati u svojoj kolekciji ako voli symphonic  metal. Bend je bio simpatičan, a pjevačica Manuela Kraller je govorila publici na njemačkoj što je bendu donijelo dodatne bodove. Ali, hej, Xandria je njemački bend tako da je to bilo prirodno. I, bez čuđenja, mogli ste vidjeti da se cijeli bend stvarno dobro zabavlja svirajući za nas!
U 09:30 Epica je započela sa svirkom i sa prvim beatovima cijela je publika poludjela. Svi su se zabavljali, a koncert je sam po sebi bio zapanjujuć. Pa, nije bilo specijalnih efekata poput pirotehnike, ali bend je publiku natjerao na divljanje. Pjevačica Simone Simons obraćala se gomili na njemačkom i rekla nam je nekoliko puta da je stvarno odlično svirati u Beču i da je to najbolji koncert na turneji do sada. Bio je to dobar primjer za pokazati da bend može oduševiti publiku samo sa svojim nastupom i za to im ne trebaju dodatne skupe stvari da bi impresionirali ljude. Oni mogu. To je bio koncert o kojemu ne mogu reći ništa loše, sve je bilo savršeno. Stvarno lijepo iznenađenje bila je promjena u pjesmi ”The Phantom Agony’‘ – bez chorusa osvirali su je ‘funky’! Bilo je to nešto više za ples, ali mislim da nema nikoga komu se to NIJE svidjelo! I učinilo je bend još simpatičnijim jer pokazuje da imaju smisao za humor, a i interakciju s publikom je učinilo ugodnijom.
Uživo je Epica bolja nego na CD-u jer Simonein glas je čišći. A nakon koncerta nije samo meni ostala buba u uhu. Pjesme su odsvirali savršeno – stare podjednako dobro kao i nove. Bio je to koncert za publiku i  moglo se vidjeti da su se stvarno zabavili. Imali ste osjećaj da vole svoje fanove i iako nisu jako popularni bili su bolji od Nightwisha jer je koncert bio bliskiji.
Na kraju, imala sam priliku fotografirati se sa klavijaturistom Coen Janssenom koji je staja ona ulazu u glavnu dvoranu i razgovarao s fanovima. Nekima, ne svima. Cijene merchandisea su isto bile prihvatljive, majica za muške je bila 25 eura, za djevojke 20 eura, a CD 15 eura. Bio je to stvarno odličan koncert. Epica je na svom najboljem putu i možda ćemo ih na sljedećoj turneji vidjetiu većoj dvoratni, mislim da bi je mogli napuniti jer – Szene je prošli tjedan bila rasprodana.

Setlista EPICA:
1 – Karma
2 – Monopoly on Truth