Proteklog vikenda (19.05.2012.) na prostoru ŠRC Korana u Karlovcu, Downcast Art održao je promociju albuma prvijenca „Forbidden Memories“. Album su izdali u siječnju 2012. godine od kada su održali nekoliko promotivnih koncerata u Zagrebu i Karlovcu, svirajući pred talijanskim Theatres des Vampires i hrvatskim Hladnim pivom te usput odnijeli pobjedu u polufinalu HGF-a u Zaboku. Međutim, posljednja promocija u gradu s četiri rijeke rezultirala je spojem fantastične energije između triju različitih bendova.

Samoborsko-zagrebački bend Agharti otvorio je koncert oko 21:30. Bend se okupio u proljeće 2009. i odmah počeo s ozbiljnim radom. Pobijedili su na nekoliko demo natjecanja u Hrvatskoj, a kao najvažnije koncerte ističu Metal Camp 2010. (Tolmin, Slovenija), te djelomično ispunjenje snova svirajući kao predgrupa nizozemskoj Epici u zagrebačkom Hypo centru. Imaju prepoznatljiv zvuk koji balansira između žešćeg rocka i melodičnog metala, a autorski trojac čine Tina (vokal), Iva (klavijature) i Alen (gitarist). Publika je i te večeri odlično prihvatila dinamični Agharti koji ih je zagrijao pjesmom „Away from Here“ s istoimenog demo singla. Pjesma „Lost“ očito se uvukla u uši slušatelja koji su znali tekst pjesme od samog početka. Razdivljali su mlade Karlovčane i pripremili ih na sljedeći bend, zagrebački Free Ride koji je nedavno izdao svoj prvi album „The Legacy“.

Dečki iz Free Ridea rođeni su s ljubavlju prema glazbi i svaki od njih svira svoj instrument još od osnovne škole. Bend ima jednu posebnost, a to je da dva brata sviraju zajedno – Ivan (gitarist) i Marko (basist) vjerojatno iz tog razloga odašilju posebnu energiju što je uvijek najzanimljivije djevojkama iz prvih redova. Vokalist Pavao ostvaruje izvrstan kontakt s publikom, na pozornici se kreće kao na pisti s koje uzlijeće i slijeće, a cijelu masu publike uspijeva gledati ravno u oči i obraćati se direktno njima. Ovu veselu ekipicu publika je pozdravila glasnim i visokim frekvencijama vrištanja.

Nakon svega toga, napokon, dočekali smo bend zbog kojeg smo se i okupili. Downcast Art započeo je instrumentalom „Everlasting“ koji ih je u nježnijem tonu uveo u centar naših osjetila. Odmah zatim prodrmali su nam svaki organ nastavivši s brutalnim „Bloodred Inkom“ i brzom, ali melodičnom pjesmom zanimljiva naslova – „Innocence Never Dies with Desire“. Pjesma „Home of Silence“ ostavila nas je zapanjene, između snova i jave. Snažnim glasom, sjedeći na gotičkom tronu od kovanog željeza, simpatična pjevačica Jelena započela je pjesmu, ostavivši tako dojam apsolutne kraljice scene. Teatralna i dinamična izvedba ostavila je dubok i vrlo pozitivan dojam na publiku. Odsvirali su devet pjesama nakon kojih publika još uvijek nije htjela čuti da je kraj. Ogromnim pljeskom, zviždukom i skandiranjem vratili su ih na scenu te su, na zahtjev publike, ponovili Rammsteinovu pjesmu „Sonne“.

Agharti, Free Ride i Downcast Art međusobno su se bodrili iz publike, slušali jedni druge i pomagali u stvaranju što bolje i opuštenije atmosfere u publici. Za kraj ovog dobro organiziranog događaja sva tri benda popela su se na pozornicu, ruku pod ruku poklonili se odličnoj karlovačkoj publici i zahvalili im na još boljem koncertu. Ova tri stilski različita benda stvorila su krug energije kakav se rijetko viđa na našoj sceni. Bez ljubomore i podmetanja, uz puno podrške, ljubavi prema glazbi, poštovanja prema radu i trudu svakog pojedinca, završila je još jedna koncertna večer i promocija albuma. Ekipa se rastala u duhu zahvalnosti, prijateljstva i s nadom za ponovnu suradnju, a mi smo poželjeli da cijeli ovaj događaj bude „Everlasting“.

Downcast art setlista:

1) Everlasting
2) Bloodred Ink